Gå til innhold

Arbeiderne hadde stengt av vannet på jobben vår, men det fikk jeg ikke med meg, så jeg brukte doen. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi fikk beskjed på torsdag at vannet kom til å bli stengt på fredag på arbeidsplassen, men ingen visste når. Jeg jobbet 7-15 i går, så klokka 15 løper jeg opp for å gå på do. Tanken om at vannet kanskje kunne være avskrudd var ikke der, så jeg bæsjet og tisset. Det luktet litt også dessverre. Jeg får panikk når jeg ikke klarer å dra ned og skjønner jo da at vannet er skrudd av…. Kl 15 på en fredag?!

Vi har flere toaletter på jobb. Den jeg brukte, deler jeg på sammen med tre andre kollegaer. Jeg sa ifra til en kollega om hva som skjedde. Han sa han skulle si ifra til de tre andre som også bruker den doen.

Nå sitter jeg her og ødelegger hjernen min med dette. Fikk de dratt ned på fredag? Kanskje de ikke fikk dratt ned? Da får dem jo ikke dratt ned før på mandag. Og da lukter det i hvert fall!!

Skal jeg drite i det? Eller dra på jobb og sjekke? Har aldri skrudd av alarmen før, for starter aldri så tidlig på jobb, så er redd jeg ikke får det til. Skal jeg sende en sms til en kollega og spørre om det ordnet seg? (Kjenner han ikke særlig)

Jeg har ferie, så er ikke på jobb igjen før om to uker…

hjelp

Anonymkode: a2b2c...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I verste fall så får de dra ned på mandag da 🤷‍♀️ Det gjør vel ingenting, bortsett fra at det stinker. Det som ligger nedi do er vel godt oppløst nå.

Anonymkode: 0bfc1...585

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor hentet du ikke en bøtte og fylte den med vann i en annen etasje/hos naboen? 

Anonymkode: f9117...37a

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor hentet du ikke en bøtte og fylte den med vann i en annen etasje/hos naboen? 

Anonymkode: f9117...37a

Hele bygget hadde ikke vann. Tenkte ikke på å gå til nabobygget med bøtte og spørre om vann nei.. 

Skulle kanskje gjort det. Æsj. 

Skrevet

Det ordner seg.

Alle bæsjer.

Anonymkode: 24e50...a21

• Liker 2
Skrevet

Føler dette ødelegger meg helt. Tror det er best jeg slutter å jobbe helt. Vil ikke mer. 

Skrevet

Har du signatur på bæsjen? Hvis ikke, glem det, og gå videre. Det er ingen som tenker over det. Kos deg med ferie og prøv å tenke på noe annet. Det blir kanskje en morsom historie etterhvert også, det er en helt naturlig kroppslig funksjon. Og fort gjort å glemme at vannet er avstengt i en hektisk arbeidshverdag. 

Skrevet

Slapp av, det er bare en bæsj😅 den ligger jo i doen, så er det jo bare for nestemann å skylle ned😊 dessuten har dere vel renholdere som sikkert har vært der før helga, de skyllet sikkert ned, og om ikke, er det jo ingen krise😊

Anonymkode: d618c...222

Skrevet

Alle går på do. Så slapp av, det blir trukket med når vannet fungerer igjen😉

Anonymkode: 9e1f0...b65

Skrevet

Det er glemt når du kommer tilbake fra ferien.

Skrevet

Dette er ikke verdens undergang. Hvisdet var en kollega av deg som hadde gått på do, er det da noe du ville tenkt masse på og holdt mot den kollegaen? Nei? Da kan du glemme det. Det er bare en stor ting i ditt eget hode. Ingen andre som kommer til å tenke på😊

Anonymkode: faf29...daf

Skrevet

Dette skjedde for øvrig et sted jeg jobbet en gang også. Ingen har nevnt det siden. 🤷‍♀️

Anonymkode: 24e50...a21

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 14.29):

Hei

Vi fikk beskjed på torsdag at vannet kom til å bli stengt på fredag på arbeidsplassen, men ingen visste når. Jeg jobbet 7-15 i går, så klokka 15 løper jeg opp for å gå på do. Tanken om at vannet kanskje kunne være avskrudd var ikke der, så jeg bæsjet og tisset. Det luktet litt også dessverre. Jeg får panikk når jeg ikke klarer å dra ned og skjønner jo da at vannet er skrudd av…. Kl 15 på en fredag?!

Vi har flere toaletter på jobb. Den jeg brukte, deler jeg på sammen med tre andre kollegaer. Jeg sa ifra til en kollega om hva som skjedde. Han sa han skulle si ifra til de tre andre som også bruker den doen.

Nå sitter jeg her og ødelegger hjernen min med dette. Fikk de dratt ned på fredag? Kanskje de ikke fikk dratt ned? Da får dem jo ikke dratt ned før på mandag. Og da lukter det i hvert fall!!

Skal jeg drite i det? Eller dra på jobb og sjekke? Har aldri skrudd av alarmen før, for starter aldri så tidlig på jobb, så er redd jeg ikke får det til. Skal jeg sende en sms til en kollega og spørre om det ordnet seg? (Kjenner han ikke særlig)

Jeg har ferie, så er ikke på jobb igjen før om to uker…

hjelp

Hvis hele bygget ikke hadde vann ja da var det rart dere kunne jobbe der? Kunne dere ha gått på toalettet i et annet bygg? Uansett har dere vel vaskefirma som vasker noen ganger i uka? 

Anonymkode: 45847...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...