AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Hei! Jeg og min eks skal nå selge huset, etter mye frem og tilbake. Jeg har ikke trivdes veldig, og heller ikke veldig barnevennlig område( vi har ett lite barn). Ingen av oss har råd til å kjøpe ut den andre, og stort å bo alene. Nå ender vi begge opp med å leie leiligheter og må «starte på nytt». Vi har hatt en tøff periode, men jeg har nok ett lite håp om at ting kunne fungert igjen på sikt. Da flere faktorer utenfra førte til brudd. Samtidig , hva gjør vi ift til bolig da? Bør vi leie hver for oss en stund? Også eventuelt teste å leie sammen igjen? 😅 eller at en av oss bør kjøpe? Tenker jo det er temmelig rart å kjøpe ett nytt hus sammen med det første. Orker ikke tanken på samme sjau igjen… Anonymkode: d48f1...c98
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg og min eks skal nå selge huset, etter mye frem og tilbake. Jeg har ikke trivdes veldig, og heller ikke veldig barnevennlig område( vi har ett lite barn). Ingen av oss har råd til å kjøpe ut den andre, og stort å bo alene. Nå ender vi begge opp med å leie leiligheter og må «starte på nytt». Vi har hatt en tøff periode, men jeg har nok ett lite håp om at ting kunne fungert igjen på sikt. Da flere faktorer utenfra førte til brudd. Samtidig , hva gjør vi ift til bolig da? Bør vi leie hver for oss en stund? Også eventuelt teste å leie sammen igjen? 😅 eller at en av oss bør kjøpe? Tenker jo det er temmelig rart å kjøpe ett nytt hus sammen med det første. Orker ikke tanken på samme sjau igjen… Anonymkode: d48f1...c98 Glemte også.. vert en del negative ting som har skjedd i huset, så på en måte godt å bli kvitt.. men også litt trist- da jeg føler binde middelet mellom oss forsvinner. Selv om barnet nok er ett enda større bindemiddel… Anonymkode: d48f1...c98
tangent Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Hva tenker han? Hva tenker du? Dere bør få hjelp til å kommunisere åpent sammen. Men når dere allerede har gått til skrittet å selge hus, så kanskje dere bør bo litt fra hverandre for å finne ut av hvordan dere føler det er å bo fra hverandre. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå