Gjest NastyNice Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 Han jeg har vært sammen med i nesten ett år har fortsatt mobilnummeret til exen sin. Han har henne også som kontakt på MSN. Han er en jeg stoler på, og vi har det kjempe bra sammen på alle måter. Her om dagen slo en tanke meg, om jeg bude reagere på dette eller ikke. Hvordan hadde du reagert, og er det grunn til beskymring? Vil ikke gjøre meg opp en mening før jeg har hørt litt med dere andre...
LilleBille Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 Kan ikke se noen grunn til at han skulle slette henne, så jeg synes ikke du har noen grunn til å reagere eller bekymre deg.
*Enigma* Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Hvorfor i alle dager skulle du reagere på dette? Du sier jo selv at du stoler på kjæresten din, eller gjør du ikke det 100% likevel, siden du spør om du burde reagert på det? Jeg ville definitivt ikke brydd meg om det, men så var jeg venn med eks-kjæresten min en stund etter at det ble slutt også da.
Armonia Skrevet 25. november 2005 #4 Skrevet 25. november 2005 Synes ikke du har noen grunn til å reagere på dette
Gjest Bøllefrøet Skrevet 25. november 2005 #5 Skrevet 25. november 2005 Syns ikke det er noen grunn til bekymring jeg.. Jeg har 2 ekser på msn faktisk, det betyr ikke at jeg snakker med dem så ofte for det..
Shagya Skrevet 25. november 2005 #6 Skrevet 25. november 2005 Jeg har min X på MSN, han har sin, jeg ser ikke problemet så lenge du sier dere har det fint og stoler på hverandre.
Smashing Skrevet 25. november 2005 #7 Skrevet 25. november 2005 Jeg hadde ikke reagert på det. Det virker jo som om han er til å stole på. Er de ennå venner?
Gjest Aloha Skrevet 25. november 2005 #8 Skrevet 25. november 2005 Ingen grunn til bekymring. Så lenge han ikke har overdrevent med kontakt, ser jeg ikke problemet. Både jeg og sambo har fortsatt telefonnumrene til noen exer, og noen på msn. Betyr ikke at vi snakker med de ofte for det. Det tenker jeg ikke på i det hele tatt.
Gjest exs Skrevet 25. november 2005 #9 Skrevet 25. november 2005 Dette har kansje litt med alder å gjøre? Jeg er godt voksen og har barn med min exs. Det hender vi ringes uten at det har noe med barna å gjøre. Vi er ungdomskjærester og har hatt et voksenliv sammen. Nå er det mange år siden vi ble skilt. Barna er voksen også. Nå er han etablert med en ganske ung dame. Knappe 30 år. De har et lite barn sammen. Hun er veldig imot meg. Også de voksne barna. jeg tror det munner i hennes usikkerhet(sjalusi) Skjønner jo ikke helt hva hun har imot meg, da min exs ikke er det. Min mann prater ofte med han i tlf da jeg ikke er hjemme. Hvorfor skal man slå et stort kryss over alle exer da? De har jo vert dine venner.
Gjest NastyNice Skrevet 25. november 2005 #10 Skrevet 25. november 2005 Tusen takk for alle svar! Ble mer sikker på meg selv nå, etter å ha lest innlegg fra dere. Da fortsetter jeg livets glade dager... Stoler på kjæresten min, men er det noen man kan stole 100% på? Uansett, skjønner nå at det kanskje ikke var grunn til undring. Ha en fin en!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #11 Skrevet 25. november 2005 Jeg ville ha reagert voldsomt dersom min samboer hadde sin eks. lagret hos seg. Jeg forstår godt de damer som reagerer. Det er noe useriøst over det hele. Jeg synes det er naivt å tro så bra om en mann som har gamle flammer lagret.
Gjest gjest1 Skrevet 26. november 2005 #12 Skrevet 26. november 2005 Jeg har alle mine exer sitt mobilnummer, har ikke giddet å slette dem, men bruker dem aldri heller (tror ikke jeg kan regne han siste som ex slik ting er nå) Han forrigeforrige var på msn og maste hver dag, så jeg bare sletta han helt vekk. Angrer litt på det, for det sto masse gøy i loggen jeg kunne ledd av i dag, men trenger ikke rippe opp i negativ fortid uansett Gjort er gjort, og naiv var naiv.
Gjest Varg-Menja Skrevet 26. november 2005 #13 Skrevet 26. november 2005 Jeg har begge eksene mine på mobilen, sånn i tilfelle jeg trenger å få kontakt med dem, samme hvor lite sannsynlig det er. Den ene har jeg også lagret for at jeg skal kjenne han igjen, så jeg kan slippe å snakke med han når han ringer på typiske fylletidspunkt...
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #14 Skrevet 26. november 2005 Jeg har også fortsatt numrene til mine ex'er på mobilen, men jeg har ikke noen kontakt med dem. Har ikke tenkt på at det skulle være være et problem for kjæresten min egentlig. Jeg vet heller ikke hvem han har i telefonlista si.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #15 Skrevet 26. november 2005 Dere naive om det. Menn tenker annerledes, vi tenker på backup, ikke sant.
Ciara Skrevet 26. november 2005 #16 Skrevet 26. november 2005 (endret) Dere naive om det. Menn tenker annerledes, vi tenker på backup, ikke sant. ← Jøss, jeg skal jammen spørre deg neste gang jeg lurer på noe om menn. Til Trådstarter, ikke bekymre deg Endret 26. november 2005 av Ciara
valentino Skrevet 26. november 2005 #17 Skrevet 26. november 2005 Dere naive om det. Menn tenker annerledes, vi tenker på backup, ikke sant. ← Selvfølgelig gjør vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå