Gå til innhold

Erfaringer med Nioxin hårpleie?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tips av frisør å prøve ut Nioxin hårpleieprodukter mot håravfall og tynt hår (hormonelt)

Er også plaget med ekstremt fett hår, og frisøren mente Nioxin ville balansere hodebunnen.

Noen erfaringer?

Anonymkode: 32008...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg prøvde det mot mye hårfall. Jeg merket ikke forskjell. 

Anonymkode: 00faa...9bc

Jeg også pluss at jeg fikk hudeksem av dem, drittserie.

Anonymkode: 8125e...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er greie og fikk god fart på hårveksten. Men litt for sterk lukt. 

Anonymkode: aeef7...b42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg synes de er greie og fikk god fart på hårveksten. Men litt for sterk lukt. 

Bestilte du på lyko?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den. Får ikke mer eller tykkere hår, men merker at ved daglig bruk mister jeg mye mindre hår enn hva jeg vanligvis gjør. Ser det i sluket på badet. 

Jeg kjøper de på Bli Vakker pga gratis frakt.

Anonymkode: 8f293...3b5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 14.02):

Bestilte du på lyko?

Ts

Jeg kjøpte i salong. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 7.32):

Jeg også pluss at jeg fikk hudeksem av dem, drittserie.

Det fikk jeg også.

Fikk mer håravfall i begynnelsen også men etterhvert stoppet det. Jeg innbilte meg at det funket en periode men ikke godt nok til at jeg kjøpte fler enn to tre flasker. 

Anonymkode: d9800...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det fikk jeg også.

Fikk mer håravfall i begynnelsen også men etterhvert stoppet det. Jeg innbilte meg at det funket en periode men ikke godt nok til at jeg kjøpte fler enn to tre flasker. 

Hudeksem hvor?

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det fikk jeg også.

Jeg også. Det gikk fint i begynnelsen men etterhvert så merket jeg og så at jeg hadde masse røde flekker og nupper på overkroppen pluss at ørene mine ble røde og brant hver gang jeg vasket håret med den serien. I tillegg så håret mitt ut som en stålbørste. Rart for det var ikke slik i begynnelsen men ble etterhvert. Og bak i nakken og nedover fikk jeg en del flekker som ikke gikk bort. Kastet hele serien i søpla. I ettertid har jeg lest at flere skrev at de utviklet hudeksem av den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hudeksem hvor?

Ts

Kviselignende utslett i nakken, hårlinjen ved ørene , hodebunnen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg heller finn og Gunnar sin sensitive serie, pluss hair luxious vitaminer.. har mistet enormt mye hår siste året og det ville liksom aldri ta slutt, men nå etter å ha gått på det noen mnd så er hårtapet mindre og nytt hår vokser ut mye raskere enn vanlig. 

Jeg har prøvd nioxin, opplevde som flere at håret vokste fortere men mistet enormt mye hår.. kan hende jeg sluttet med det for tidlig, men turte ikke bruke det lenger.. 

Anonymkode: c00bc...fe4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Anbefaler deg heller finn og Gunnar sin sensitive serie, pluss hair luxious vitaminer.. har mistet enormt mye hår siste året og det ville liksom aldri ta slutt, men nå etter å ha gått på det noen mnd så er hårtapet mindre og nytt hår vokser ut mye raskere enn vanlig. 

Jeg har prøvd nioxin, opplevde som flere at håret vokste fortere men mistet enormt mye hår.. kan hende jeg sluttet med det for tidlig, men turte ikke bruke det lenger.. 

Anonymkode: c00bc...fe4

Jeg er plaget med fett hår og det blir fett samme dag som det er vasket.

Frisøren mente at Nioxin vil balansere havbunnen min slik at det ikke blir så fett.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg er plaget med fett hår og det blir fett samme dag som det er vasket.

Frisøren mente at Nioxin vil balansere havbunnen min slik at det ikke blir så fett.

Ts

Jeg ville heller gått for en mild shampo fra apotek. Feks Sebamed, den fjerner fett fra hodebunnen og etterlater håret mykt og glansfullt. Og ikke vaske håret mer enn 1-2 ganger i uken, for jo oftere håret vaskes blir det fettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ville heller gått for en mild shampo fra apotek. Feks Sebamed, den fjerner fett fra hodebunnen og etterlater håret mykt og glansfullt. Og ikke vaske håret mer enn 1-2 ganger i uken, for jo oftere håret vaskes blir det fettere.

Håret mitt blir ekstremt fett så hvis jeg skulle vasket det en til to ganger i uken, kunne jeg ikke vist meg blant folk.

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kviselignende utslett flere steder i hodebunnen av det. Alt for sterk lukt og det svidde i hodebunnen etterpå. Prøvde et par ganger, men gav opp. 

Anonymkode: e7cd4...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Håret mitt blir ekstremt fett så hvis jeg skulle vasket det en til to ganger i uken, kunne jeg ikke vist meg blant folk.

Ts

Prøv en mild shampo, så vil det hjelpe på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...