AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Jeg skal sitte eksamensvakt for skriftlig eksamen senere i høst. Skal få tilsendt instrukser og sånn, men tenkte å høre her om noen har erfaring, og tips, for eksempel innen hva man kan/bør ha med å spise til sin egen lunsj.. kanskje ikke noe som knitrer? Ha et sitteunderlag hvis det bare er harde trestoler? Sånne ting, helt basic, siden jeg ikke har sittet eksamensvakt før. Anonymkode: b53aa...c7d
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Tips fra student som har sittet veldig nærme en eksamensvakt😅: - Bruk matboks, ikke matpapir (bråker) - Velg mat som lukter og bråker lite, altså unngå knekkebrød med makrell i tomat. Anonymkode: ea49e...ea4
Gjest Muffin man Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 (endret) Ta med en termos med kaffe. Herregud så trøtt jeg ble den gangen jeg satt eksamensvakt.. Dagens høydepunkt var liksom å følge studentene på toalettet og smaltalke i luftepausene.😅At du ender opp med å måtte på do selv etter å sippe kaffe gir deg liksom en ekstra grunn til å strekke litt på bena Ellers kan du prøver å se humoren i den forsiktige eksamenskremtinga i rommet og at studentene som hoster virkelig gjør alt de kan for å være så diskre som mulig Endret 3. september 2022 av Muffin man
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Ta med en pute til å sitte på/ha i ryggen. Nok drikke. Mat som ikke lukter eller lager mye lyd. Ha mat i matboks og ikke pose/noe som knitrer. Skiver eller polarbrød med pålegg, druer, banan. Aner ikke hva som er lov i dag. Er det lov å f.eks bruke en ørepropp og høre på lydbok/podcast? Eller lese bok? Anonymkode: e34b5...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå