AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Det var det første han spurte om da han hentet meg. Første gangen svarte jeg ikke og snakket det litt bort, så spurte han meg igjen inni bilen. Synes det i grunn er ganske spesielt. Kan ha noe med at jeg er skeiv og føler jeg hele tiden er på vakt når jeg får spm. Plutselig må man deale med uhyggelige kommentarer. Er det egentlig greit å spørre om når man skal være profesjonell i jobben sin? Anonymkode: 7879d...775 1 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Nei, det synes jeg ikke er greit! Hva slags rolle skulle det spille for sjåføren hva eller hvem du er? Du er en passasjer, samme hvilket kjønn eller legning du er. Jeg er ikke skeiv, men har opplevd andre spørsmål om private forhold som jeg reagerer på - om jeg har mann eller bor alene. Sjåfører som vil gi meg privatnummeret sitt. Creeps! Anonymkode: 83319...2ca 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Om det er et større taxiselskap, så kan du evt. gi beskjed slik at de registrerer saken. Sjåfører skal selvsagt holde seg for gode til å grave i privat informasjon. Anonymkode: 59905...9b2 5
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 ALLTID se på hvilket nr taxien har, så man kan melde inn sånne creep. Anonymkode: d09e6...864 2 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 I dag må det jo kunne gå an å spørre om slik da det går mennesker rundt å identifiserer seg som ulv, katt og det som verre er. Anonymkode: cf9dc...6de 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I dag må det jo kunne gå an å spørre om slik da det går mennesker rundt å identifiserer seg som ulv, katt og det som verre er. Anonymkode: cf9dc...6de Hvorfor trenger du å vite hva fremmede identifiserer seg som? Anonymkode: d09e6...864 11 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I dag må det jo kunne gå an å spørre om slik da det går mennesker rundt å identifiserer seg som ulv, katt og det som verre er. Anonymkode: cf9dc...6de Synes det er ganske frekt. Og du burde lese deg opp i ting istede for å snakke bullshitt. Hvorfor skulle sjåføren vite hvilket kjønn jeg er for å bare kjøre meg hjem? Anonymkode: 7879d...775 2 3
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #8 Skrevet 4. september 2022 Hadde aldri svart, hva fan har det med saken å gjøre? Han skal kjøre deg fra A til Å, du skulle spurt hvorfor han lurte? Ta nr på taxi og selskap bør man nok alle bli bedre på👍🏼 Anonymkode: b8e30...946 3 1
Muskath Skrevet 4. september 2022 #9 Skrevet 4. september 2022 Det er mer enn spesielt, det er sykt frekt. For en drittsekk! 2
Peanut Skrevet 4. september 2022 #10 Skrevet 4. september 2022 Jeg ble spurt om det en gang, av en etnisk norsk taxisjåfør. Peanut hadde da helt kort hår og gikk i skjørt og høyhælte sko og ble egentlig litt satt ut <_< «Er du en gutt?» Peanut: «Neei? Jeg er en jente» «Har aldri sett jenter med kort hår» Peanut: 2
Rhodiola Skrevet 4. september 2022 #11 Skrevet 4. september 2022 Tråden er ryddet for brukerangrep, diskriminerende ytringer og siteringer av slettede innlegg. Rhodiola, adm.
AnnePåLande Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 Peanut skrev (17 minutter siden): Jeg ble spurt om det en gang, av en etnisk norsk taxisjåfør. Peanut hadde da helt kort hår og gikk i skjørt og høyhælte sko og ble egentlig litt satt ut <_< «Er du en gutt?» Peanut: «Neei? Jeg er en jente» «Har aldri sett jenter med kort hår» Peanut: Da må mannen være blind.. ikke en god kombinasjon med valgte yrke. Om taxisjåføren hadde høyt hårfeste, hadde det fristet å spørre om de sosiale antennene forsvant med resten av håret. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå