Gå til innhold

Gravid etter SA uten symptomer på eggløsning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har blitt gravid etter SA, uten å få tilbake mensen? Hadde dere symptomer på eggløsning eller ikke? Har lest at eggløsning kan føles annerledes etter abort, men har ikke lest noe om hvordan.

Er det i det hele tatt vanlig, eller ekstremt sjeldent, å bli gravid etter SA uten en mens imellom?

Noen som kan fortelle om sine erfaringer, dere som ble gravide "med en gang"? Begynte dere med sex igjen før blødningene stoppet, hadde dere tydelig/merkbar eggløsning eller ikke?

Ble graviditetstestene negative først, og så positive, eller rakk de aldri å bli helt negative før ny gravidtet? Har lest om det siste også, men det er kanskje veldig, veldig uvanlig?

Anonymkode: ac1b4...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt gravid på første eggløsning etter sa tre ganger, to etter sa uke åtte, og en kjemisk i uke fem. Har ventet med sex til blødningen var over, men den var som en vanlig mens hver gang, så det var ikke et problem.
Hadde ikke tydelige tegn på eggløsning, men siste gangen var jeg hos gynekolog som estimerte eggløsning tre dager senere, som var under to uker etter sa, så for meg kom den eggløsningen tidligere enn ventet. Hos meg kommer eggløsningsslim etter eggløsning, ikke før.

Testet kun etter den kjemiske aborten, men testet ikke fram til negativ test. Forble gravid etter siste sa, resultatet sover på meg nå, så det gikk til slutt

Anonymkode: bb612...f16

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...