Gå til innhold

Noen med robotstøvsuger roborock S6 eller S7?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer om det ligger f. Eks mobillader på gulvet? Kjører den over den bare eller drar den laderen inni sgøvbeholderen eller setter seg fast? 

Anonymkode: 770b1...c32

Skrevet

Har S6. 

Noen ganger så kjører den over, og blir sittende fast, noen ganger ikke.

Anonymkode: a0a03...292

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har S6. 

Noen ganger så kjører den over, og blir sittende fast, noen ganger ikke.

Den til ca 4000kr?

Har den sånn app der du kan trykke på at den skal starte mens du allerede er ute av huset? 

Skrevet

Vi har S6 og hun (ja det er en hun) spiser stort sett ledningene hun får tak i. Skikkelig irriterende, da stopper hun opp (får forstoppelse faktisk😂) og må flyttes på. 

Anonymkode: a5bb7...921

• Liker 1
Skrevet

Meg over, har en sånn app ja.  

Skrevet

Har en S7. Jeg rydder unna ledninger, og lager sperresoner i appen der det alltid er ledninger. S6 har vel kamera, tror jeg, så det hjelper mulig litt. S7 har ikke det. Hvis man slenger ting rundt seg, må man regne med at en robotstøvsuger tar dem. Vi hadde en eldre Roomba før, og har beholdt vanene etter den = alltid rydd først!

Anonymkode: d7f2f...889

Skrevet

Har s6 max. Super fornøyd!! Har ikke opplevd den setter seg fast i ledning enda, har er par ledninger fremme jeg ikke er flink å rydde vekk. 1 lader og 1 til en lampe. 

Anonymkode: 5ba91...d6f

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi har S6 og hun (ja det er en hun) spiser stort sett ledningene hun får tak i. Skikkelig irriterende, da stopper hun opp (får forstoppelse faktisk😂) og må flyttes på. 

Vår er også en hun, hun heter Roberta😆

Til TS: Robotstøvsugeren generelt er ikke særlig smarte. Faktisk nokså dumme. Før støvsuging er det viktig å ikke ha små ting, gjenstander snorer, ledninger o.l i veien. Da setter det seg fast og den kan fort ødelegges.

Kostene under blir også veldig slit tog støvete, så opplever at hun ikke gjør en like grundig jobb nå etter 2 års bruk.

Ville likevel ikke vært foruten. Motiverer oss til å rydde litt daglig og hun suser og går i 1-2 rom nesten hver dag. Lettere å holde det støvfritt og renere.

Anonymkode: f5bca...327

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vår er også en hun, hun heter Roberta😆

Til TS: Robotstøvsugeren generelt er ikke særlig smarte. Faktisk nokså dumme. Før støvsuging er det viktig å ikke ha små ting, gjenstander snorer, ledninger o.l i veien. Da setter det seg fast og den kan fort ødelegges.

Kostene under blir også veldig slit tog støvete, så opplever at hun ikke gjør en like grundig jobb nå etter 2 års bruk.

Ville likevel ikke vært foruten. Motiverer oss til å rydde litt daglig og hun suser og går i 1-2 rom nesten hver dag. Lettere å holde det støvfritt og renere.

Anonymkode: f5bca...327

Bråker din S6 veldig mye? Kan man se på tv mens den holder på i stuen liksom? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Den til ca 4000kr?

Har den sånn app der du kan trykke på at den skal starte mens du allerede er ute av huset? 

Ja, kan hende. Er s6 max, kjøpte den for to år siden.

Ja, den har app. Ja, den bråker.

Men jeg kunne ikke vært foruten i et hektisk småbarnsliv! Setter den på når vi går til barnehagen, og da er det moppet og støvsuget når jeg kommet hjem igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...