Gå til innhold

Brukte elbiler dyrere enn nye?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis, en i nabolaget her solgte sin 4 år gamle elbil for 60.000 mer enn han ga for den. Sykt

Anonymkode: fb739...5b0

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet

Hvis man trenger bil og den man har tar kvelden, så betaler man det man må for å få bilen nå og ikke om ett år.

Jeg har ikke noe problem med å skjønne det.

Skrevet

Enkelte brukte Teslaer har gratis hurtiglading. Ser ikke bort fra at det kan føre til noe høyere priser for tiden.

Anonymkode: 88363...311

• Liker 1
Skrevet
Anonym Brukar0 skrev (8 timer siden):

Hvis man trenger bil og den man har tar kvelden, så betaler man det man må for å få bilen nå og ikke om ett år.

Jeg har ikke noe problem med å skjønne det.

Er det så mange biler som tar kvelden at det påvirker hele markedet?

Anonymkode: 8f707...82f

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det så mange biler som tar kvelden at det påvirker hele markedet?

I løpet av et år er det nok ganske mange. I tillegg kommer de som ikke har hatt bil før, men trenger det nå.

Skrevet

Det er veldig lang ventetid på mange elbiler. Det betyr bare at bruktmarked står sterkt og prisene øker der for du kan få bilen nå! Som nevner her noen av de tidligste Teslaene har gratis lading. Gull verdt for oss her sørpå.

Anonymkode: 9388f...68b

• 2 uker senere...
Skrevet

Folk trenger bil raskt og er ikke villig til å vente.

Hele familien her har teslaer i bestilling som vi legger på finn når de kommer. 

Forrige tesla som kom inn nå i sommer tjente vi 60000 på.

Kommer nye nå i september, november i januar som vi skal selge.

Anonymkode: 64edf...9ac

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Folk trenger bil raskt og er ikke villig til å vente.

Hele familien her har teslaer i bestilling som vi legger på finn når de kommer. 

Forrige tesla som kom inn nå i sommer tjente vi 60000 på.

Kommer nye nå i september, november i januar som vi skal selge.

Fin forretning!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 9.07):

Fin forretning!

Absolutt 😃

Teslaen som kommer nå om et par uker har allerede en avtale om salg 40000 dyrere enn nypris.

Skrevet

Jeg venter ny bil nå i slutten av oktober og har allerede fått bud på den på 30.000 over det jeg kjøper den for. 
Kunne vært fristende, men nå har jeg ventet så lenge og jeg må virkelig ha ny bil, så da får jeg heller tape de pengene. orker i alle fall ikke vente enda lengre på bil. 
Trøsten er at den gamle bilen, som da skal selges, også har økt veldig i verdi den siste tiden, så jeg tar det nesten igjen der. 

Skrevet

Jeg kjøpte flett ny elbil i november og har fått bud på 400000 mer enn hva jeg gav. Er visstnok lang ventetid på elbiler

Anonymkode: 4810b...0a8

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kjøpte flett ny elbil i november og har fått bud på 400000 mer enn hva jeg gav. Er visstnok lang ventetid på elbiler

Anonymkode: 4810b...0a8

400k over listepris? Hva er det du har kjøpt deg? En EQXX utlevert ved en feiltakelse?

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...