Gå til innhold

Dere som har vært fornøyde med feriehus i Danmark, hvem leide dere av

Hengebuksvinet

Anbefalte innlegg

Vi blir 10 personer. Blanding av barn/ voksne. 

Hører om folk som har betalt 30-50 000 for en uke, og fått veldig lite for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har leid av dancenter to ganger og det var en dårlig (skittent hus) og en gang bra. Jeg hadde sjekket airbnb. 

Anonymkode: d6024...8e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leide av Novasol i sommer. Huset var i relativt dårlig stand, ødelagt vindu, råtten terrasse etc. Var ikke akkurat "velholdt" slik det sto i annonsen. Har leid av Dan Center før, og der var husene mer i stil med beskrivelsen. Men tror det er litt tilfeldig. Har leid hus i Danmark flere år, og min erfaring er at husene ikke har høy standard, med mindre de er pusset opp nylig.

Anonymkode: 99c41...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Letteste er å bare godta at dansker ikke kan hotel eller gjestehus. Det er så sykt mange mugne, kalde og dritdyre steder for leie i danmark.

Vi leide campinghytte i sommer hos onecamp, det var helt OK standard men kostet 9000dkk som ble nesten 14 000 norske for 7 dager. 

for noen år siden leide vi hus i lønstrup. Var tilsvarende dette men med boblebad i tillegg.

https://www.hometogo.no/rental/51b4c59b19dc3a6279b52fbc70bc1830?bathrooms=1&bedrooms=1&bounds=57.51663%2C9.75387%3B57.44797%2C9.98115&clickId=LTY9W723M3&directId=51b4c59b19dc3a6279b52fbc70bc1830&duration=7&id=match54a170b410c24&isHotel=0&location=59a8985b40ceb&mapZoom=13&pricetype=perNight&prodName=JM&prodSource=Search&sT=dateless&screen=search&sd=5460aea2e8e2f&searchId=5d7a0df40625c7a8&timestamp=2022-09-07T11%3A42%3A15%2B02%3A00&type[0]=holiday_house

Det var skikkelig bra, et koselig lunt hus og det var ikke mange ganger dyrere enn å ligge på hotel.

Anonymkode: 7c0e1...00a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har leid gjennom dansommer flere ganger. Alltid vært fornøyd. Kan være flaks, eller lave forventninger da 🤷

Anonymkode: de2c6...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har leid hus i Danmark i mange år og har både brukt Dancenter, Novasol og AirBnB.
Den eneste gangen vi kom til et hus som var møkkete leide vi gjennom Dancenter. De kom med en gang og vasket, så det var ikke noe problem. 
De siste årene har vi kun benyttet AirBnB, uansett hvor vi har vært i verden. Syns det er tryggere, da du kan lese referanser fra andre før du bestiller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi brukte Novasol. Litt skittent og veldig dyrt, men fint og stort.

De gangene jeg er mest fornøyd, er det gjennom airbnb. Ville sjekket der først.

Anonymkode: 1d81c...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i danmark i sommer med fotballag og mange foreldre.

Alle som leide airbnb var fornøyde - stort hus med plass til mange person (feks 2 familier) gjør at prisen per hode ikke blir så stor)

Vi leide feriehus fra Landal i Løkken - det var ikke skittent eller noe gale i og for seg, men standarden var ikke topp - var også ulik standard fra hus til hus i centeret vi bodde, tror dettte var fordi de egentlig var slags privateide, men feriecenteret fremleide dem. Det var langt dyrere for en familie der vi var enn 2 familier i en stor airbnb

Anonymkode: 6f60d...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Da slipper jeg å lage ny tråd. 

Vi blir ca 12. Erfaringer med Novasol? Ev dansommer?

Anonymkode: b9d55...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp booket med novasol, så det blir spennende å se. I fjor booket vi med Sol og Strand, og har også gjort det utallige ganger i min oppvekst, aldri hatt noen problemer.  Skjønner ikke helt dette med at Airbnb er tryggere, de andre har jo også anmeldelser, og man slipper å forholde seg til en enkelt privatperson, det har vært nok av saker der også. Jeg synes det var en trygghet med et byrå som sol og Strand ettersom de har lokalkontorer og kjenner til alle stedene.

Anonymkode: 4071d...c3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...