Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I 40 årene, vært sammen i 6 mnd. Involvert med familier osv. Stusser på at han er svært aktiv på sosiale medier, Facebook, snap, Insta .. og legger ut en del bilder fra ting vi har gjort sammen men ALDRI bilder av oss to. I tillegg er sivilstatusen singel på Facebook.. er dette noe å ta opp? 

Anonymkode: ecdc3...bdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med han om dette?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I 40 årene, vært sammen i 6 mnd. Involvert med familier osv. Stusser på at han er svært aktiv på sosiale medier, Facebook, snap, Insta .. og legger ut en del bilder fra ting vi har gjort sammen men ALDRI bilder av oss to. I tillegg er sivilstatusen singel på Facebook.. er dette noe å ta opp? 

Når man lever aktivt liv på sosiale medier og man står som singel, så lurer jeg på hvorfor? Hvorfor vil man at folk generelt sett skal tro en er singel?

Jeg har en eks som gjorde dette, og det var fordi han likte flørtingen, oppmerksomheten, bekreftelsen, fordi folk trodde han var singel så holdt de en mer flørtende tone, fordi det var sånne relasjoner og folk han oppsøkte. Og han var også i 40årene, er ikke dermed sagt at en er voksen.

Jeg hadde gått videre 

Anonymkode: 7447f...3cf

• Liker 2
Skrevet
Lillpia skrev (4 minutter siden):

Har du snakket med han om dette?

Nei.. usikker på om jeg skal ta det opp og på hvilken måte.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei.. usikker på om jeg skal ta det opp og på hvilken måte.. 

Om du ikke kan prate med kjæresten din om slike ting etter 6 mnd vil jeg påstå at forholdet er dømt til å mislykkes. Høres ut som et skjevt og usikkert forhold.
Min helt private og uprofesjonelle mening, men hadde du vært venninna mi hadde jeg rådet deg til å gjøre det slutt.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville sagt til han naturlig at jeg ser det står at du er singel på Fb. Så se hva han sier  til det.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Tørr du ikke ta dette opp med ham, kan du like gjerne gi opp forholdet.  

Skrevet
Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Tørr du ikke ta dette opp med ham, kan du like gjerne gi opp forholdet.  

Jeg tør.. vi snakker om det meste. Bare ser at mange mener folk skal få ha livet på sosiale medier i fred og har ikke lyst til å virke hysterisk.. derfor jeg spør om dere synes det er grunn til å reagere ☺️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tør.. vi snakker om det meste. Bare ser at mange mener folk skal få ha livet på sosiale medier i fred og har ikke lyst til å virke hysterisk.. derfor jeg spør om dere synes det er grunn til å reagere ☺️

Hvorfor skal en ha fred til å være singel på sosiale medier?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har det på samme måte og syntes det er helt greit. Vi har vært med hverandre i 7 måneder og jeg er involvert i livet til barna og nærmeste familie. Det er fremdeles usikkert at vi holder livet ut, og jeg krever ikke at han informerer hele verden om meg enda. Jeg vet ikke når det er rett for oss å gjøre det offentlig i sosialemedier. Men når det føles rett så vil jeg komme med ønsket 

Anonymkode: 40ff2...ef1

Skrevet

Ja, det er jo ganske rart. Skjønner at man ikke legger ut klissete kjærestegreier, eller om man ikke vil skrive statusen, men han står som «single» og dropper deg ut av felles aktiviteter?

Skeptisk! Hadde spurt rett ut om han ville holde meg hemmelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har det på samme måte og syntes det er helt greit. Vi har vært med hverandre i 7 måneder og jeg er involvert i livet til barna og nærmeste familie. Det er fremdeles usikkert at vi holder livet ut, og jeg krever ikke at han informerer hele verden om meg enda. Jeg vet ikke når det er rett for oss å gjøre det offentlig i sosialemedier. Men når det føles rett så vil jeg komme med ønsket 

Ja.. ser den, men trenger ikke annet enn at han fjerner statusen singel hvertfall.. jeg har tagget han i bilder og det godtar han .. men synes det er rart at han aldri nevner at jeg er med på noe av alt han legger ut.. og det er mye

• Hjerte 1
Skrevet

Kjenner en som har vært i et sånt forhold i 3 år og grunnen til at fyren gjør det sånn, er fordi han har andre damer han møter. Kan ikke legge ut bilde av ferier de er med ungene, da vil jo de andre han møter se det. 

Anonymkode: 30e86...1f7

• Liker 3
Skrevet

Hvis han bruker Face så aktivt så er det rart ja. Når dere gjør ting sammen er det naturlig å skrive hvem man er sammen med eller ta et bilde sammen.

Nå bruker jeg ikke Face, men det hadde gitt meg en dårlig følelse ja.

Å stå som singel er også et dårlig tegn når han tydeligvis bruker Face som en slags livsdokumentasjon. Spesielt.

Skrevet

Jeg viser ikke sivilstatus på fb og samboer har ikke. Har vært sammen i åtte år, men driter langt faen i hva andre vet om oss. Det er rett og slett ikke alle som er så interessert i å dele alt med alle og det må man respektere.

Det kan jo også være at han ikke ønsker å legge ut bilder av andre uten tillatelse.

Anonymkode: 2dfa9...964

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja.. ser den, men trenger ikke annet enn at han fjerner statusen singel hvertfall.. jeg har tagget han i bilder og det godtar han .. men synes det er rart at han aldri nevner at jeg er med på noe av alt han legger ut.. og det er mye

Jeg ser det samme hos ett par her. Hun legger ut hele tiden bilder av dem sammen og klenger på hverandre. Han har ikke ett bilde av dem sammen på sin facebook. Kanskje mannfolk bare er sånn at de ikke tenker over det?

Trenger ikke ha noe sivivlstatus på fb. Det har ikke jeg dermed er det ingen som vet om jeg er single eller ikke. Burde vært en sivilstatus Friends with benefits... ha ha ha..luerer på hva folk på fb hadde reagert da. 

Anonymkode: 70bf5...ef1

• Nyttig 1
Skrevet

ha ha meg over... sivilstatus ble litt i villeste laget skrevet ser jeg. Så jeg ikke får rettskrivings mafian på nakken på kg. 

Anonymkode: 70bf5...ef1

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg viser ikke sivilstatus på fb og samboer har ikke. Har vært sammen i åtte år, men driter langt faen i hva andre vet om oss. Det er rett og slett ikke alle som er så interessert i å dele alt med alle og det må man respektere.

Det kan jo også være at han ikke ønsker å legge ut bilder av andre uten tillatelse.

Anonymkode: 2dfa9...964

Hadde lett tatt samme holdning hadde det ikke vært for at han er veldig aktiv på disse mediene.. informerer meg om andre han ser står som single og ikke.. deler masse bilder av seg selv og turer osv.. finner ikke et spor av meg .. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

For meg er det sprøtt at du er involvert i livet til barna, men det er ikke seriøst nok for sosiale medier enda :scorpis:

• Nyttig 1
Skrevet

Det er mange som ikke vil legge ut på sosiale medier at de er i et forhold uten at det betyr at de vil "holde mulighetene åpne". Og det må en nesten bare respektere. Men at han står som singel er jo usant, så det er jo forståelig at du reagerer på. Jeg skjønner at det er vanskelig. Men livet er vanskelig. Her må du faktisk tøffe deg opp og minne han på at han har glemt å fjerne status-linja på Facebook. For om han ikke har lyst til å skrive at han er i et forhold, så kan han ihvertfall ta det bort. Det kan rett og slett være så uskyldig at han har glemt det. Men du må ta det opp med han, ellers så vil det bare gnage hos deg. Spesielt sammen med de andre "tegnene"

Anonymkode: 98ded...c49

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...