AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Hei, Jeg er aktiv i en sportsklubb der jeg studerer, og dette semester startet det 3 nydelige flotte jenter fra Nederland som er på utveksling her i landet. De snakker perfekt engelsk samtlige av dem, og er veldig utadvendte og hyggelige, og jeg vil gjerne bli bedre kjent med dem. Jeg antar at forskjellen i datingkultur ikke er veldig betydelig fra Norge og Nederland. Men er det noen som har noen tips for å få noen enkle poeng i boka til disse damene? M27 Anonymkode: dd2d0...b16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Kjøp en bukett tulipaner. Anonymkode: 3f298...e8c 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): bukett tulipaner 😄 god idé Anonymkode: 1d6fa...c02
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Vær høy nok… Anonymkode: b8b3c...e1e 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vær høy nok… Anonymkode: b8b3c...e1e Ja, det er gått opp for meg. Heldigvis er jeg 187 cm, så høyden er ikke noe problem. Anonymkode: dd2d0...b16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Bare å gå på Melkweg i nærheten av Leidseplein. Masse damer i midten av tyveårene. Kjøp deg en øl og begynn å prate med noen. Alle snakker engelsk. Nederlandske damer er veldig åpne for nye bekjentskaper 😁 Anonymkode: 9daff...fc8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja, det er gått opp for meg. Heldigvis er jeg 187 cm, så høyden er ikke noe problem. Anonymkode: dd2d0...b16 Gjennomsnittshøyden for menn i Nederland er 184, så du er såvidt over😅 Anonymkode: 55d20...b7c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Ta på deg tresko. Anonymkode: 3f298...e8c
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #11 Skrevet 3. september 2022 Jeg treffer mye nederlendere på jobb som kommer med fly. Felles for alle er at de er noen ordentlige skravlebøtter. De er veldig åpne og interessert i å snakke med nye folk har jeg inntrykk av. De fleste er gode i engelsk. Jeg syns Nederlendere er trivelige. Men Nederlendere er kjent for å være rett frem i måten og si ting på så kan bli oppfattet som frekke, men jeg syns det er bare digg at de sier det de mener istedet som her som vi alle går rundt grøten stort sett. Så vær gentleman slår nok godt ut der som her. Bare ta kontakt er løsninga. De er nok ikke redde for å snakke med fremmede. Anonymkode: 35112...67f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå