Gå til innhold

hvilke nettsteder er best for å selge ting og tang, eller bøker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finn.no er greit nok, for solgt en del ting der. Men noen ganger kan det ta ganske lang tid før man får solgt noe. 

men på Bookis har jeg fått absolutt null og niks respons. Forskjellige grupper for "kjøp eller salg" på Facebook er i beste fall ganske middelmådig. 

Så hvor skal man egentlig gå hen da?    

Anonymkode: bc453...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg unna Tise. Mye svindel. Anbefaler deg å melde deg inn i de ulike svindelgruppene på FB. Mye å lære der. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissIndependent45 skrev (4 timer siden):

Hold deg unna Tise. Mye svindel. Anbefaler deg å melde deg inn i de ulike svindelgruppene på FB. Mye å lære der. 

Aldri opplevd det på Tise. Føler det er en sikker og god plattform. Kjøpt og solgt mye der  

Man kan bruke Vipps eller deres egne betalingsløsning. Ellers Finn.no og Bookis. Ulike Facebook grupper med kjøp/salg kan du sjekke ut også :) 

Anonymkode: 850a3...c8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Finn.no er greit nok, for solgt en del ting der. Men noen ganger kan det ta ganske lang tid før man får solgt noe. 

men på Bookis har jeg fått absolutt null og niks respons. Forskjellige grupper for "kjøp eller salg" på Facebook er i beste fall ganske middelmådig. 

Så hvor skal man egentlig gå hen da?    

Anonymkode: bc453...767

Da priser du nok bøkene dine for høyt. Jeg legger stadig vekk bøker ut på Bookis og får solgt omtrent det aller meste.

Anonymkode: 16c4f...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...