Gå til innhold

Airfryer, bruker du det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer det, men er redd det er enda en ting som blir satt i skapet. 

Men det ser lettvindt ut, å skal være sunnere? Kan man lage alt inni der?

Hektisk hverdag med småbarn og hund som skal luftes etter jobb og før middag, ønsker derfor noe som kan gjøre der lettere, gjerne e mindre oppvask f. eks. Eller om laks og grønnsaker kan dampe inni der mens man lufter hunden?

Erfaringer og tips? 🙏

Anonymkode: abccc...00c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har ,men bruker den lite, litt ujevn steking.

Skrevet

Bruker min hver dag, men vil sterkt anbefale deg å skaffe en ordentlig med litt størrelse på. Vi er 2 voksne og har en Cosori.  

Steker alt av protein i den, samt baker og damper grønnsaker. Jeg vurderer faktisk å skaffe meg en til for å kunne steke mer samtidig. 

Superenkel å rengjøre og korter ned tiden vi bruker på kjøkkenet. 

• Liker 1
Skrevet

Airfryer er greit, men de fleste har veldig liten plass inni. Jeg foretrekker stekeovnen. 

Anonymkode: 26510...682

Skrevet
Green_Harmony skrev (2 timer siden):

Bruker min hver dag, men vil sterkt anbefale deg å skaffe en ordentlig med litt størrelse på. Vi er 2 voksne og har en Cosori.  

Steker alt av protein i den, samt baker og damper grønnsaker. Jeg vurderer faktisk å skaffe meg en til for å kunne steke mer samtidig. 

Superenkel å rengjøre og korter ned tiden vi bruker på kjøkkenet. 

Enig! Bruker vår masse. Bare husk å sjekke hvor mye sikringen på kjøkkenet tåler før du kjøper en til. Komfyren har alltid en egen kurs - men det er mulig at to airfryere vil bli for stor belastning på sikringen. Hilsen en som daglig blir realitetsorientert av elektrikergubben..

Anonymkode: e9294...025

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Fornøyd med vår cosori 👍🏼 Steker jevnt og raskt. Syns det er enklere å få sprø pommes frites eller potetbåter i den fremfor stekeovn. 

Anonymkode: 82ace...6aa

Skrevet

Vår airfryer blir brukt hver dag. Bruker den mest til grønnsakene. Sprøstekt brokoli elsker vårt kresne barn. 

Jeg har brukt den til kyllingvinger og fikk perfekt resultat. 

Anonymkode: 1a94f...f32

Skrevet

Nei. Jeg ser virkelig ikke poenget. Stekeovnen har jo varmluftsfunksjon og en airfryer er jo bitteliten i forhold. Jeg tenker det er en salgsgimmick for å få folk til å kjøpe et produkt ekstra til kjøkkenet. Eneste nyttige situasjonen jeg ser for meg er på en hybel eller liknende hvor det ikke er stekeovn. Da kan en airfryer og en kokeplate være løsningen. 

Anonymkode: 5ee1f...e18

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker vår ofte til alt fra fisk til kjøtt og poteter. Er billigere å varme opp en airfryer enn en hel stekeovn. 

Skrevet

Vi bruker vår ofte. Veldig raskt å lage middag, trenger ikke varme opp stekeovn først, og jeg bruker minimalt med olje.

Skrevet

Vi har og cosori, og bruker vår mye. Fisk, kylling, kjøtt, grønnsaker, pomfri, potetbåter, rundstykker, kanelsnurrer, oppvarming, tining, gratinering. Vi bruker den mye, så og si daglig.

Anonymkode: 01e4d...1f7

Skrevet

Ja, bruker den mye selv om mange ovner har samme funksjon. 

Anonymkode: 82b42...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...