Gå til innhold

Magesmerter uke 6

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uke 6+4 i dag, og fikk vonde magesmerter i går. Kan minne om vonde menssmerter. Det er litt bedre i dag men kjenner det fortsatt, har ingen blødninger.

Jeg vet at det er nå i uke 6-9 det er mest kritisk, og selvsagt ingenting å gjøre med om det skulle skje en abort.

Er likevel bekymret for at magesmertene er noe annet, ligger spiren feil plassert? 
Kjenner at magesmertene bekymrer meg mye, og om det skulle være en exu så kanskje jeg hadde hatt mulighet til å ta det på et tidlig tidspunkt..

noen tips/erfaringer??

Anonymkode: d559b...6a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uke 6+4 i dag, og fikk vonde magesmerter i går. Kan minne om vonde menssmerter. Det er litt bedre i dag men kjenner det fortsatt, har ingen blødninger.

Jeg vet at det er nå i uke 6-9 det er mest kritisk, og selvsagt ingenting å gjøre med om det skulle skje en abort.

Er likevel bekymret for at magesmertene er noe annet, ligger spiren feil plassert? 
Kjenner at magesmertene bekymrer meg mye, og om det skulle være en exu så kanskje jeg hadde hatt mulighet til å ta det på et tidlig tidspunkt..

noen tips/erfaringer??

Jeg hadde en dag med menssmerter tidlig i svangerskapet hvor jeg følte noen vred om noen kniver inni der. Det var så vondt at jeg tenkte et øyeblikk jeg må ringe legevakta pga smertene, men jeg tenkte - ingenting og gjøre med det. Det gav seg etter 1-2 dager. Har snart termin :) Når har du kontroll?

Anonymkode: ea2e2...12e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde en dag med menssmerter tidlig i svangerskapet hvor jeg følte noen vred om noen kniver inni der. Det var så vondt at jeg tenkte et øyeblikk jeg må ringe legevakta pga smertene, men jeg tenkte - ingenting og gjøre med det. Det gav seg etter 1-2 dager. Har snart termin :) Når har du kontroll?

Anonymkode: ea2e2...12e

Jeg har ikke bestilt noen legetimen enda. Folke første kontroll uke 12 sist så tenker å bestille til samme tid denne gangen, men har ikke bestilt enda tilfelle det ikke går veien 🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan be om ultralyd om smertene ikke går over, eller de blir verre 😊

Anonymkode: 22f6b...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...