Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 (endret) Jeg er litt treig.. så idag tenkte jeg at jeg skulle slå meg på støvletter utenpå bukser moten.. men... det var ikke helt min greie... Så Jeg trenger en "flare" bukse.. nesten litt med sleng.. synes jeg har lett overalt.. http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=43985 noe i den duren... (litt videre)? Har noen en modell og anbefale Jeg bor i Østfold og har ikke funnet noe på storsenterene i sarpsborg og fredrikstad .. Er det noe i moss der jeg kan finne noe slikt? Endret 25. november 2005 av Jasmin
Gjest Gjest_magika_* Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 heisann! jeg kjøpte nettopp en tøff levis557 og en leeola tror jeg,med sånne klaffelommer bak. de er jeg veldig fornøyd med! var inne på asos.com. masse fine klær der! har du shoppa der?evt erfaringer å dele?
Gjest Gjesta Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 heisann! jeg kjøpte nettopp en tøff levis557 og en leeola tror jeg,med sånne klaffelommer bak. de er jeg veldig fornøyd med! var inne på asos.com. masse fine klær der! har du shoppa der?evt erfaringer å dele? ← Hei! Jeg har aldri handlet der.. men flere her på KG som har gjort det..er det stretch i levis 557?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 I Moss er det jo Mosseporten, men det er jo ikke et gigantisk senter... Hva med Ski Storsenter? Du må over fylkesgrensen, men det er ganske stort...
Gjest Gjest_magika_* Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 nei,det er ikke stretch i den.
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 Endte opp med et par replay bukser ..mørke med bootcut.. Nå var det bare toppen igjen..
Gjest Gjest_magika_* Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 det blir nok bra.replaybukser er jo fine!det har jeg også lyst på. det blir neste jeansprosjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå