AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 Kort og godt så møtte jeg en fyr ute på en bar/danseklubbikveld i Oslo, han sa han er 29 år. Han kom bort til meg og vi snakket litt sammen, vi kysset veldig lenge og holdt hender. Jeg spurte hva han jobbet med osv. snakket litt om forskjellige ting. Han sa: jeg er utdannet advokat og jobber som advokat, men også utdannet siviløkonom, men jobber mest innen finans. Såa jeg sånn: så imponerende, jeg studerer økonomi faktisk. Så begynte vi å prate litt, så sa jeg sånn: har tenkt kanskje etterhvert å utdanne meg til politi, samle opp studiepoeng og prøve litt det yrket. Og da sier han plutselig: jeg er utdannet politi faktisk. Så sa jeg sånn: whaat, hvorfor juge først om yrket. Så sa han sånn: nei vet ikke hvorfor. Så sa jeg sånn, bevis at du er politi. Han viste meg et bilde ifra 2017, på skytetrening i politiuniform og dette med ryggen mot kamera. Visste ikke om det var han engang. Men så sa han jeg sluttet for 1,5 år siden som politibetjent, og nå trener jeg opp phs studenter i skyting osv. Han sa også: jeg kom her med kollegaer ifra politiet, men de dro hjem for 1 time siden Dette syns jeg også var en overdrivelse.han virket uprofesjonell i måten han snakket på. Han fulgte meg videre til taxi holdeplass. Utveksket nummer, han sa vi møtes til uka mest sannsynlig, syns du er en ekstremt søt jente. Jeg kommer hjem, søker opp nummeret på vipps. Og yes der kommer nummeret opp til en random gammel dame i 70-årene, som er ifra et sted i Innlandet. Jeg tenkte hva faen, han gir meg feil mobilnr. Han var da ikke så full. jeg spurte også om han hadde instagram, da sa han nei det er hemmelig insta. Men uansett hva er greia med å juge? Om han isåfall er politi som han sier hvorfor driver og få ung jente til å "like" han, for så at han stikker unna som ukjent fyr, som gitt r feil nr til ei dame du møter på byen. Eller Var dette en form for å "passe" på folk på byen, at det ble satt inn sivile politifolk for ekstra sikkerhet, hva vet jeg🤷🏼♀️. Skjønner ingenting bare drit forvirra...... likte denne fyren godt. Blir irritert på at det er mulig å gi feil nr!!! Og om han løy isåfall om politiyrket Anonymkode: bd998...ce8 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Han passa hvertfall ikke på deg. Klinte jo med en fremmed. Anonymkode: ced3c...49e 16
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Han var vel ute etter et uforpliktende ligg da, og tenkte at han kunne være hvem han ville for en kveld? Jeg tenker at du muligens legger litt mye energi i dette, og bør bare være glad til for at du fant ut av det med en gang. En jeg datet i nesten tre måneder løy også om jobb. Viste seg at han hadde mistet jobben rett før han traff meg pga alkoholproblemer... Det var enormt skuffende å finne ut! Følte meg så sykt dum, samtidig dro han mandag til fredag kl 07.30, og kom tilbake kl 16.30, så han spilte spillet sinnsykt godt.. Men han klarte ikke å skjule alkoholproblemene mer enn rundt tre måneders tid, før jeg fant ut av at det var noe som ikke stemte.. Men oppi alt var jeg bare glad jeg fant ut av det før vi ble alt for seriøse. Anonymkode: e4073...6dc 14 1
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Kort og godt så møtte jeg en fyr ute på en bar/danseklubbikveld i Oslo, han sa han er 29 år. Han kom bort til meg og vi snakket litt sammen, vi kysset veldig lenge og holdt hender. Jeg spurte hva han jobbet med osv. snakket litt om forskjellige ting. Han sa: jeg er utdannet advokat og jobber som advokat, men også utdannet siviløkonom, men jobber mest innen finans. Såa jeg sånn: så imponerende, jeg studerer økonomi faktisk. Så begynte vi å prate litt, så sa jeg sånn: har tenkt kanskje etterhvert å utdanne meg til politi, samle opp studiepoeng og prøve litt det yrket. Og da sier han plutselig: jeg er utdannet politi faktisk. Så sa jeg sånn: whaat, hvorfor juge først om yrket. Så sa han sånn: nei vet ikke hvorfor. Så sa jeg sånn, bevis at du er politi. Han viste meg et bilde ifra 2017, på skytetrening i politiuniform og dette med ryggen mot kamera. Visste ikke om det var han engang. Men så sa han jeg sluttet for 1,5 år siden som politibetjent, og nå trener jeg opp phs studenter i skyting osv. Han sa også: jeg kom her med kollegaer ifra politiet, men de dro hjem for 1 time siden Dette syns jeg også var en overdrivelse.han virket uprofesjonell i måten han snakket på. Han fulgte meg videre til taxi holdeplass. Utveksket nummer, han sa vi møtes til uka mest sannsynlig, syns du er en ekstremt søt jente. Jeg kommer hjem, søker opp nummeret på vipps. Og yes der kommer nummeret opp til en random gammel dame i 70-årene, som er ifra et sted i Innlandet. Jeg tenkte hva faen, han gir meg feil mobilnr. Han var da ikke så full. jeg spurte også om han hadde instagram, da sa han nei det er hemmelig insta. Men uansett hva er greia med å juge? Om han isåfall er politi som han sier hvorfor driver og få ung jente til å "like" han, for så at han stikker unna som ukjent fyr, som gitt r feil nr til ei dame du møter på byen. Eller Var dette en form for å "passe" på folk på byen, at det ble satt inn sivile politifolk for ekstra sikkerhet, hva vet jeg🤷🏼♀️. Skjønner ingenting bare drit forvirra...... likte denne fyren godt. Blir irritert på at det er mulig å gi feil nr!!! Og om han løy isåfall om politiyrket Anonymkode: bd998...ce8 Han er i et forhold. LØP! 5 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Selvsagt ikke greit å lyve, men det er ikke så uvanlig at folk lyver på nattklubber. Det gjelder yrke, alder og sivilstatus. Er vel en kombinasjon av at man er ute etter et ligg og at man har drukket nok til å miste de naturlige sperringene man har. Anonymkode: 62ee1...7a3 1 2
Entern Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Eller han bor hos moren sin … Ganske sannsynlig ja. 2
Portia Catonis Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 Advokat, siviløkonom OG politi, faktisk😂.. Bra jobba for en på 29 år🙄 47
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Om nummeret står på moren så kan vel det være fordi moren betaler telefonregningen hans? Anonymkode: 62ee1...7a3 8
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #11 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt ikke greit å lyve, men det er ikke så uvanlig at folk lyver på nattklubber. Det gjelder yrke, alder og sivilstatus. Er vel en kombinasjon av at man er ute etter et ligg og at man har drukket nok til å miste de naturlige sperringene man har. Anonymkode: 62ee1...7a3 Det at han løy, ville jeg tatt som et tegn på at han av en eller annen grunn ser på dette som en hyggelig kveld, og ikke et langvarig forhold, så hvis jeg var TS, ville jeg ikke brukt for mye tid på denne mannen. 9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 Tror vi på reise i ungdommen kunne finne på å lyve om lignende, type "hvem vil vi være i kveld?". Jeg har vært både arkitekt og ingeniør på byen i utlandet. Med tre av disse høystatusyrkene på én gang virker denne fyren som en skikkelig dårlig løgner. Anonymkode: 1263e...647 7
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om nummeret står på moren så kan vel det være fordi moren betaler telefonregningen hans? Anonymkode: 62ee1...7a3 Får fortsatt opp navn på den som bruker nummeret i Vipps og ikke den som "eier" og betaler for det. Anonymkode: 37b7b...f4b
spinner Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Tror vi på reise i ungdommen kunne finne på å lyve om lignende, type "hvem vil vi være i kveld?". Jeg har vært både arkitekt og ingeniør på byen i utlandet. Med tre av disse høystatusyrkene på én gang virker denne fyren som en skikkelig dårlig løgner. Anonymkode: 1263e...647 George Constanza på Kvinneguiden!!!??? 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 Burde vel ha fatta at han løy allerede når så han var advokat, sivil økonom og politi…. Anonymkode: ec6b8...800 12 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 Helene1982 skrev (4 timer siden): Han er i et forhold. LØP! Løpe fra hva? 😅 Anonymkode: c8afd...85d 3
Helene1982 Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 Denne mannen som verken er interessert, eller god til å lyve. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 Skjønner ikke at dette er noe å ta på vei for. Folk sier mye tull i fylla. Anonymkode: cad80...aea 8
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Det er jo helt vanlig og lyve og overdrive litt på byen i fylla, men har her dro det litt langt 😅 han håpet vel på et ligg da? Heller ikke uvanlig og gi feil nr. Anonymkode: c8afd...85d 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Denne mannen som verken er interessert, eller god til å lyve. En trenger jo ikke akkurat og løpe fra en mann som ikke er interessert og har oppgitt feil nr. Anonymkode: c8afd...85d 8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå