jens2323 Skrevet 3. september 2022 #1 Skrevet 3. september 2022 (endret) Kona spurte meg i dag om jeg har fortalt vennene mine om at hun bruker strap on på meg i ny og ne. Hun bruker og dildo på meg noen ganger når hun suger meg. Får helt vilt gode orgasmer av det. I kompisgjengen kan vi tulle og le av at det er godt å bli "kilt litt på prostata". lurer egentlig på hvorfor det sitter så langt inne å si at jeg digger å få en dildo dyttet inn i meg. Hva er greia, er man liksom mindre mann fordi man liker litt analkos? Endret 3. september 2022 av jens2323 3 1
Jentegutt Skrevet 3. september 2022 #2 Skrevet 3. september 2022 Bare prøv å vær åpen om det, så skal du se det går helt greit, jeg har aldri lagt skjul på at jeg bruker dildo på meg selv, de beste orgasmene kommer da.Selv har jeg aldri tenkt over at det skulle være flaut eller tabu, føles helt naturlig. 3
Blåjojo Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 Har du for vane å snakke med kompisene dine om sexlivet ditt i detalj da? Bortsett fra det er vel den eneste grunnen til at du ikke har sagt noe om det at det oppleves som et tabu. Og at man blir stemplet som mindre mann, evt. homo om man liker det.
Trolltunge Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Det er greit å ikke utlevere sexliv og kona i detaljer. Man vet aldri hvem som har et litt kjedelig sexliv, og da får sine tanker og fantasier om din kone. Med potensielle kjipe opplevelser for kona, og deg. Det er virkelig ikke ok å få hete ord i øret fra mannens kompiser. 3
Snok1 Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Trolltunge skrev (1 time siden): Det er greit å ikke utlevere sexliv og kona i detaljer. Man vet aldri hvem som har et litt kjedelig sexliv, og da får sine tanker og fantasier om din kone. Med potensielle kjipe opplevelser for kona, og deg. Det er virkelig ikke ok å få hete ord i øret fra mannens kompiser. Jeg er helt enig med deg. 1
Coachshinny Skrevet 4. september 2022 #6 Skrevet 4. september 2022 jens2323 skrev (På 3.9.2022 den 2.49): Kona spurte meg i dag om jeg har fortalt vennene mine om at hun bruker strap on på meg i ny og ne. Hun bruker og dildo på meg noen ganger når hun suger meg. Får helt vilt gode orgasmer av det. I kompisgjengen kan vi tulle og le av at det er godt å bli "kilt litt på prostata". lurer egentlig på hvorfor det sitter så langt inne å si at jeg digger å få en dildo dyttet inn i meg. Hva er greia, er man liksom mindre mann fordi man liker litt analkos? Har du fortalt i vennegjengen de detaljene, eller bare analkiling som du skrev? Analstimulering kan for menn gi de sykeste orgasmer så det er bare å slippe seg løs, eksprimentere. For mange vil det være en åpenbaring. Men, detaljene råder jeg deg til, er mellom deg og dama. Hun kan bli en dag konfrontert, eller gutta i vennegjengen får noen «bilder» i hodet om hva dama di gjør med deg. Trenger ikke være eller bli problem, de er kanskje selv åpne? Uansett privatlivets detaljer, bør helst forbli det, det er noe deilig mellom deg og dama. 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #7 Skrevet 4. september 2022 jens2323 skrev (På 3.9.2022 den 2.49): Kona spurte meg i dag om jeg har fortalt vennene mine om at hun bruker strap on på meg i ny og ne. Hun bruker og dildo på meg noen ganger når hun suger meg. Får helt vilt gode orgasmer av det. I kompisgjengen kan vi tulle og le av at det er godt å bli "kilt litt på prostata". lurer egentlig på hvorfor det sitter så langt inne å si at jeg digger å få en dildo dyttet inn i meg. Hva er greia, er man liksom mindre mann fordi man liker litt analkos? Så du utleverer kona de til vennene dine? Det er virkelig dårlig. Nei, det er ingen skam med analkos. Gjør det gjerne med en mann, men ikke med strap-on, da. Anonymkode: 19a78...d4a 1 1
Bergenseren_47 Skrevet 5. september 2022 #8 Skrevet 5. september 2022 jens2323 skrev (På 3.9.2022 den 2.49): Kona spurte meg i dag om jeg har fortalt vennene mine om at hun bruker strap on på meg i ny og ne. Hun bruker og dildo på meg noen ganger når hun suger meg. Får helt vilt gode orgasmer av det. I kompisgjengen kan vi tulle og le av at det er godt å bli "kilt litt på prostata". lurer egentlig på hvorfor det sitter så langt inne å si at jeg digger å få en dildo dyttet inn i meg. Hva er greia, er man liksom mindre mann fordi man liker litt analkos? Jeg liker det. Føler meg ikke mindre mann av den grunn. Må jo være lov å teste ut forskjellig og utvide horisonten litt. Samme gjelder vel motsatt kjønn også. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå