AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Helthjem, hvordan sende når pakken ikke passer i postkassen? Jeg er selger, har solgt noe på Finn og skal sende det med helthjem. Pakken er innenfor de minste målene 25x35x12, men den går ikke oppi postkassen min. Hentested ifølge helthjem er postkassen min, som tydeligvis er akkurat for liten. Postkassen ser vanlig ut, men er fra 80-tallet så litt mindre enn nyere modeller. Den er på felles postkassestativ i sameie med like postkasser, så jeg kan ikke kjøpe ny større. Jeg har solgt mye og stort sett går det oppi postkassen, men nå har jeg en sending som ikke går oppi. Jeg forsøkte å legge den på dørmatten min, og satte en lapp på postkassen om at pakken som skal hentes er på dørmatten, men den ble ikke henter. Døren min er under 10m fra postkassestativet så ikke langt, og huset er merket med husnr. Jeg får ikke endret på hentested verken nå eller ved ny bestilling, eneste mulige hentested er postkassen. Hva gjør jeg? Noen som har vært borti dette før? Jeg har bestilt ny henting i natt og håper det er annet bud nå i helgen enn hverdagene og at pakken blir hentet. Anonymkode: 52134...22b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Putt den i en pose og heng med en s-krok utenpå postkassa. Eventuelt legg den på bakken under postkassestativet. Har blitt hentet her når jeg har gjort det. Anonymkode: 9194f...b7c 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Putt den i en pose og heng med en s-krok utenpå postkassa. Eventuelt legg den på bakken under postkassestativet. Har blitt hentet her når jeg har gjort det. Anonymkode: 9194f...b7c Jeg har gjort posemetoden, funker fint Setter gjerne på en lapp hvor det står "helthjem" Ulempen er at man er noe mer utsatt for tyveri. Anonymkode: 4c795...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har gjort posemetoden, funker fint Setter gjerne på en lapp hvor det står "helthjem" Ulempen er at man er noe mer utsatt for tyveri. Anonymkode: 4c795...0f0 Tror ikke jeg tør det mtp tyveri… jeg har jo ansvaret frem til den er hentet. Litt lettere å nappe med en pose enn å gå oppi postkassene til folk, tyver gjør det men tipper poser utenpå lettere blir stjålet. Men det står på helthjem sin side at de henter i postkasse og på dørmatte. Dørmatte er under tak og mindre utsatt for både pøseregn og tyveri enn å legge det på bakken under postkassen. Anonymkode: 52134...22b
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Ts her. I natt ble pakken hentet på dørmatten. Heldigvis. Anonymkode: 52134...22b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå