Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er veldig opptatt av å ha det ryddig hjemme. Og det er greit for meg men jeg er ikke sånn. Jeg liker ikke at det flyter, men litt rot tåler jeg. Han er ufør og rydder og vasker. Det er hans valg. Har aldri bedt han om det. Jeg jobber 100% 

I dag har ham vært borte. Jeg hadde vasket klær og hengt opp.  Så kommer han hjem og går på kjøkkenet.  Der stod det 2 fat og 2 kopper på benken etter ungene. Det klager han på. Hvis jeg ikke rydder her så gjør ingen det sier han. Han ser hva jeg ikke har gjort, men ikke hva jeg har gjort. Kjenner at det koker inn meg nå, men klarte å holde meg rolig 

Anonymkode: ea2f5...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han må få seg litt å gjøre utenfor hjemmet, så blir han ikke like opphengt i husarbeid 

Anonymkode: a3442...717

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han må få seg litt å gjøre utenfor hjemmet, så blir han ikke like opphengt i husarbeid 

Jupp, høres ut som han holder på å gå på veggen. På tide han finner seg en hobby eller deltar i noe lag/forening eller lignende. Når en er ufør og har "lange dager" så blir det lett for å fokusere litt for mye på en ting.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han er ikke bare hjemme. Er en del med venner og ser på fotball osv. Vi har 2 gutter som spiller fotball og vi er på kamper med de. 

Anonymkode: ea2f5...2a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...