Gå til innhold

hva definerer kvinne som god sexpartner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er det som definerer kvinne som god sexpartner?

det er vel når man har hatt sex med flere kvinner at man kan evaluere det... 

hva kan du fastslå kvinner som er god sexpartner?

Anonymkode: 1cf8e...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun bare ligger der med beina spredd til hver side 🦃

Anonymkode: c6968...754

Skrevet

Tipper flertallet av menn vil si 1) deilig kropp og 2) kommer fort og lett kun av penetrering.

Altså, i stor grad medfødte trekk.

Anonymkode: e59a2...15d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når hun bare ligger der med beina spredd til hver side 🦃

😂

Anonymkode: 3bad7...35e

Skrevet

kommuniserer hun?

Skrevet

Tja bra å slippe seg løs og ikke holde igjen i hvertfall. La seg rive med. Det er like mye en mental ting som noe man gjør. Ikke vær sjenert, og ikke latterliggjør partneren om han slipper seg løs.

Sånn rent praktisk er det viktig at du tar ansvar for egen orgasme. Dette er upopulært hos enkelte, men det er ikke slik at du skal ligge der og bli servert uten å bidra. Er heller ikke å forakte at du blir passe våt og ikke har vansker for å komme, men man kan kompensere for slike ting

Anonymkode: 01594...e25

• Liker 2
Skrevet

Kommer helt an på hva han selv foretrekker.

Noen menn liker aktive damer som tar styring. Andre menn er dominante, og foretrekker at hun liker å være lydig.

Det finnes ikke noen bestemt perfekt oppskrift.

… bortsett fra at dominante menn har rett, selvsagt. 😏

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

😂

Viktig at hun ikke gir fra seg lyder, eller generelt gjør et forsøk på å tilfredsstille han på noe som helst vis. 

Skrevet

For meg personlig, skal det veldig lite til. Holder å være ung og vakker. Jeg er veldig vanilla i senga, og holder meg til et par veldig standard posisjoner.

For mye "action" og krav bare skremmer meg bort.

Anonymkode: 5ebdd...459

Skrevet

Viktig at hun ikke gir fra seg lyder, eller generelt gjør et forsøk på å tilfredsstille han på noe som helst vis. 

Nei, det er selvfølgelig viktig. Og kyset må alltid være avslått.

Hahaha 😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er selvfølgelig viktig. Og lyset må alltid være avslått.

Hahaha 😂

**

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

At hun kan ri og suge. Ikke bare ligge der å ikke gjøre noe. 

Anonymkode: 0def3...66c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

At hun liker meg, og ikke har ligget med ekvivalenten til et par fotballag. Resten finner man ut av. Å konkurrere med 20-50 andre peniser får andre ta seg av. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: 4c79e...3e2

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

At hun liker meg, og ikke har ligget med ekvivalenten til et par fotballag. Resten finner man ut av. Å konkurrere med 20-50 andre peniser får andre ta seg av. Ikke noe for meg. 

Anonymkode: 4c79e...3e2

Men tenker du virkelig at du konkurrerer med alle hun har vært med før? 
Hun er jo med deg fordi hun liker deg. Og jeg har i alle fall aldri tenkt på de jeg har hatt før. Jeg er derimot veldig fokusert på den jeg er med her og nå og den nytelsen vi kan gi hverandre.

• Liker 3
Skrevet

For meg handler det om at jeg kan se i øynene hans at han liker sex, og ønsker å ha sex med meg. Det er viktig at vi ikke har sex som et skuespill, men lytter og kommuniserer underveis. Det betyr ikke nødvendigvis at vi snakker om alt vi gjør, men at vi til en viss grad leser hverandre, har det gøy underveis. Det er noen mennesker som har en egen evne til å skape et trygt rom. Det er sexy synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Det er totalopplevelsen som gir meg det beste svaret for min del.. Dette gjelder før, under og etter sex.

Før sex: Har vi det gøy sammen og koser oss i hverandres selskap, blir sexen deretter. Og er det dønn seriøst, blir sexen deretter..

Under sex: har jeg aldri klaget eller blitt skuffet, og for min del dreier sexen om å gi nytelse av hva hun liker. Men jeg gir henne også noen overraskelse, eller fantasier hun ikke har opplevd før. Det har som regel blitt magnet for at vi treffes igjen.. og det er blitt mitt livsmotto.. Så lenge jeg gir maksimalt av meg selv for hennes nytelse, gir det meg en ufattelig glede. Og når en kvinne er lik som meg, blir det ufattelig fin musikk mellom oss.

Etter sex: Like glad og lykkelig, vi tar kontakt og spør om vi har det bra, viser hensyn og omsorg for hverandre. Og vi tåler å se hverandre i øynene, sammen med andre venner og mennsker. Vi holder vår affære hemmelig for alle, for det skaper respekt og gjensynsglede..

Så jeg er igrunn ikke så opptatt at sexen skal være så perfekt, for sexen er like deilig uansett.. og spesielt god, når jeg treffer en kvinne som jeg beskriver som god totalopplevelse🥰

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (10 minutter siden):

Det er totalopplevelsen som gir meg det beste svaret for min del.. Dette gjelder før, under og etter sex.

Før sex: Har vi det gøy sammen og koser oss i hverandres selskap, blir sexen deretter. Og er det dønn seriøst, blir sexen deretter..

Under sex: har jeg aldri klaget eller blitt skuffet, og for min del dreier sexen om å gi nytelse av hva hun liker. Men jeg gir henne også noen overraskelse, eller fantasier hun ikke har opplevd før. Det har som regel blitt magnet for at vi treffes igjen.. og det er blitt mitt livsmotto.. Så lenge jeg gir maksimalt av meg selv for hennes nytelse, gir det meg en ufattelig glede. Og når en kvinne er lik som meg, blir det ufattelig fin musikk mellom oss.

Etter sex: Like glad og lykkelig, vi tar kontakt og spør om vi har det bra, viser hensyn og omsorg for hverandre. Og vi tåler å se hverandre i øynene, sammen med andre venner og mennsker. Vi holder vår affære hemmelig for alle, for det skaper respekt og gjensynsglede..

Så jeg er igrunn ikke så opptatt at sexen skal være så perfekt, for sexen er like deilig uansett.. og spesielt god, når jeg treffer en kvinne som jeg beskriver som god totalopplevelse🥰

Jeg håper du har snakket med henne om "overraskelser og fantasier hun ikke har opplevd før "på forhånd. Jeg vet selvsagt ikke hva slags overraskelser eller fantasier dette handler om, men har en følelse av at dette er dine "overraskelser og fantasier" og ikke nødvendigvis hennes, da hun ikke har prøvd dem før. Du kan holde affærene dine hemmelige, men forstår ikke sammenhengen mellom det og respekt og gjensynsglede.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Helene1982 skrev (14 minutter siden):

Jeg håper du har snakket med henne om "overraskelser og fantasier hun ikke har opplevd før "på forhånd. Jeg vet selvsagt ikke hva slags overraskelser eller fantasier dette handler om, men har en følelse av at dette er dine "overraskelser og fantasier" og ikke nødvendigvis hennes, da hun ikke har prøvd dem før. Du kan holde affærene dine hemmelige, men forstår ikke sammenhengen mellom det og respekt og gjensynsglede.

Du må da ikke tenke så negativt😅 jeg har en fantastisk talegave, og vet hva som er galt og riktig.. og kanskje mest av alt har jeg lært hva som galt.. så da er det jo lettere å gjøre noe som er riktig.. Skjønner du? Så jeg er langt ifra noen amatørnisse...

Men jeg skjønner skepsisen når du hører overraskelse.. Har du opplevd onde overraskelser?

Skrevet
Bamseklemmer skrev (Akkurat nå):

Du må da ikke tenke så negativt😅 jeg har en fantastisk talegave, og vet hva som er galt og riktig.. og kanskje mest av alt har jeg lært hva som galt.. så da er det jo lettere å gjøre noe som er riktig.. Skjønner du? Så jeg er langt ifra noen amatørnisse...

Men jeg skjønner skepsisen når du hører overraskelse.. Har du opplevd onde overraskelser?

tipper dere er fra to forskjellige geografiske områder, men Helene er typisk damer fra Oslo eller distriktet rundt.

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (14 minutter siden):

Jeg aner ikke hva overraskelse betyr, det var derfor jeg spurte 😊 Jeg mener ikke at du har dårlige intensjoner eller er en amatørnisse. Jeg tipper en del menn ikke hadde likt om jeg hadde kjørt noen fingre opp i deres anus, uten å snakke om det for eksempel. Jeg har en fantastisk lyttegave, og har ikke opplevd onde overraskelser, da jeg velger mennesker som også er gode til å kommunisere når jeg velger sexpartnere.

Endret av Helene1982
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...