Fionas Skrevet 2. september 2022 #1 Del Skrevet 2. september 2022 Hva synst dere om skinnhansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #2 Del Skrevet 3. september 2022 Harry. Spesielt sånne kidnapperhansker er både Harry og creepy. Anonymkode: b0e47...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #3 Del Skrevet 3. september 2022 Det kan være veldig fint, men det kommer naturligvis an på design og skinnkvalitet. Jeg har to par: et brunt et med kasjmirfôr og et grønt et med silkefôr. Anonymkode: 423ca...536 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Del Skrevet 3. september 2022 Jeg liker skinnhansker og bruker disse mye om høst og vinter🧤 Jeg har 2 par med tynt ullfôr (1 par røde og et 1 par burgunder). Har 4 par med tjukt fleecefôr inni (2 par svarte, 1 par vinrøde og 1 par røde). Ønsker meg mørkegrønne med tynt ullfôr til høsten🍁 Synes skinnhansker er veldig anvendelige og passer til de fleste antrekk, men det kommer an på både design og farger. Mine skinnhansker med tynt fôr synes jeg ser mer "elegante" ut og er sånn sett lettere å matche med ulike antrekk enn de med tjukt fôr. Anonymkode: 5fe4d...fa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå