AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Jeg og typen har vært sammen i 1,5 år, så ikke lenge. Da jeg møtte han snuste han. Jeg synes snus er vemmelig( sa aldri til at han må slutte), men han klarte å slutte. Så startet han i noen uker med snus igjen…og så slutta han:) Men jeg har skjeldent spurt han om han har røykt eller snust. Han har fortalt meg for lenge siden at han har fått en røyk av kompisen når han har vert med han, som også super sjeldent. Tilfeldigvis i går lukta jeg på ånden at han hadde hatt en røyk, og da var han med kompisen. Og han forteller meg til min store overraskelse at han har tatt en røyk ca i uken. MEN tror dere ikke i dag før han skal ut å reise på kurs at han ber meg i forbifarten om å holde det han trodde var en genser, men som var joggebuksa hans og at det da ramler ut en lighter. Han ser på meg forskrekket. Jeg blir helt matt og blir småsint. Fordi her har han på et vis løyet til meg over en lang periode. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 1cdf5...327
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Herregud. Anonymkode: 22d74...092 5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Hadde blitt sint Anonymkode: 40194...0b5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Men ville heller ikke blitt sammen med en som røykte/snuste i utgangspunktet. Anonymkode: 40194...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Hadde jeg vært ham hadde jeg blitt urolig av å være med en såpass nazikontrollør som deg. Hadde jeg vært deg hadde jeg ikke brydd meg - han røyker tydeligvis ikke så mye Anonymkode: f3d49...f6b 12 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men ville heller ikke blitt sammen med en som røykte/snuste i utgangspunktet. Anonymkode: 40194...0b5 Jeg hadde ikke noe problemer med at han snuste, jeg sa til han at jeg lar være å kysse han når du nylig har snust. Men av eget initiativ slutta han. Det jeg reagerer mest på er at han faktisk har løyet til meg🫣 Anonymkode: 1cdf5...327 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg og typen har vært sammen i 1,5 år, så ikke lenge. Da jeg møtte han snuste han. Jeg synes snus er vemmelig( sa aldri til at han må slutte), men han klarte å slutte. Så startet han i noen uker med snus igjen…og så slutta han:) Men jeg har skjeldent spurt han om han har røykt eller snust. Han har fortalt meg for lenge siden at han har fått en røyk av kompisen når han har vert med han, som også super sjeldent. Tilfeldigvis i går lukta jeg på ånden at han hadde hatt en røyk, og da var han med kompisen. Og han forteller meg til min store overraskelse at han har tatt en røyk ca i uken. MEN tror dere ikke i dag før han skal ut å reise på kurs at han ber meg i forbifarten om å holde det han trodde var en genser, men som var joggebuksa hans og at det da ramler ut en lighter. Han ser på meg forskrekket. Jeg blir helt matt og blir småsint. Fordi her har han på et vis løyet til meg over en lang periode. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 1cdf5...327 Hadde ledd å spurt om han er 15 år som prøver å skjule det. Nå vet du om det, spørs hva du vil leve med Anonymkode: 6f30d...315 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg og typen har vært sammen i 1,5 år, så ikke lenge. Da jeg møtte han snuste han. Jeg synes snus er vemmelig( sa aldri til at han må slutte), men han klarte å slutte. Så startet han i noen uker med snus igjen…og så slutta han:) Men jeg har skjeldent spurt han om han har røykt eller snust. Han har fortalt meg for lenge siden at han har fått en røyk av kompisen når han har vert med han, som også super sjeldent. Tilfeldigvis i går lukta jeg på ånden at han hadde hatt en røyk, og da var han med kompisen. Og han forteller meg til min store overraskelse at han har tatt en røyk ca i uken. MEN tror dere ikke i dag før han skal ut å reise på kurs at han ber meg i forbifarten om å holde det han trodde var en genser, men som var joggebuksa hans og at det da ramler ut en lighter. Han ser på meg forskrekket. Jeg blir helt matt og blir småsint. Fordi her har han på et vis løyet til meg over en lang periode. hvordan hadde dere reagert? Anonymkode: 1cdf5...327 Jeg er usikker på hvorfor det at lighteren faller ut fører til forskrekkelse? Har dere en historikk der du tyr til psykisk eller fysisk vold? Hvorfor blir han ellers så opprørt? Å skjule røyking er umulig. Det lukter røyk i flere dager etter at noen har røyket. Passer han på å kun røyke de ukene dere ikke treffes? Anonymkode: 9b50e...16f 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er usikker på hvorfor det at lighteren faller ut fører til forskrekkelse? Har dere en historikk der du tyr til psykisk eller fysisk vold? Hvorfor blir han ellers så opprørt? Å skjule røyking er umulig. Det lukter røyk i flere dager etter at noen har røyket. Passer han på å kun røyke de ukene dere ikke treffes? Anonymkode: 9b50e...16f Nei vi har ingenting av psykisk eller fysisk vold. Jeg tolker det mer som at han tenkte ‘oj hva skal jeg si nå?’. Han har ikke vert ærlig lenge. Jeg trodde først at det var en god forklaring på hvorfor lighteren var der, men jeg så fort på han at det ikke var tilfelle. Jeg er bare fortvilet over hvorfor han ikke har sagt noe. Men det kan hende han ville ‘Skåne’ meg da jeg sliter med depresjon. Vi har tilsynelatende god kommunikasjon og vi har eg godt forhold. Jeg er bare litt i sjokk tror jeg. jeg tenkte også at det var utrolig at jeg ikke har merket det før, for vi er samboere. Anonymkode: 1cdf5...327
Hannah80 Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Han hadde jo allerede fortalt deg at han røyker èn gang i uka. Ikke så rart at han har en lighter i lomma da, vel? 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Tenker at det er du som børe være den med dårligst samvittighet. Han tør ikke være ærlig mot deg. Sier mye om deg. Anonymkode: 6070b...1fa 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at det er du som børe være den med dårligst samvittighet. Han tør ikke være ærlig mot deg. Sier mye om deg. Anonymkode: 6070b...1fa Det trenger da ikke være ts som er årsak til hans løgner. Mange folk er oppdratt til å lyve, og slutter ikke bare fordi de møter ærlighet Anonymkode: 40194...0b5 3
Maskinfører Skrevet 2. september 2022 #13 Skrevet 2. september 2022 Stakkars han må jo for lov til å røyke 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #14 Skrevet 2. september 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det trenger da ikke være ts som er årsak til hans løgner. Mange folk er oppdratt til å lyve, og slutter ikke bare fordi de møter ærlighet Anonymkode: 40194...0b5 Det må væren en gevinst i løgnen, hva er ellers grunnen? Anonymkode: 6070b...1fa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 Han er en voksen mann, hvis han har lyst å røyke og snuse så kan han gjøre det så mye han vil. Du er ikke mammaen hans. Anonymkode: b936f...cdf
Mousj Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 Reagerte sikkert slik fordi han visste at du ville bli hysterisk nok til å lage en sak av det på kvinneguiden om du fikk vite han tok en røyk i blandt og eide noe så skummelt som en lighter. Gi deg. Dette er en bagatell, og det samme som når barn skjuler ting som de vet mødrene blir sint for. De er ikke notoriske løgnere, bare redd for å få kjeft, fordi de har erfaring med det og det er ubehagelig. Dette er typen din,en voksen. ikke barnet ditt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det må væren en gevinst i løgnen, hva er ellers grunnen? Anonymkode: 6070b...1fa Eller de har en idé om straff over å fortelle sannhet. Som mer sannsynligvis kommer hjemmefra enn fra kjæresten... Anonymkode: 40194...0b5
Ellah Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 Hadde reagert mer på at han følte at han måtte skjule det for meg enn selve røykingen. 3
MissIndependent45 Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Jeg hadde lurt mer på hvorfor han følte han trodde han måtte holde det skjult for meg. Reagerer du like ille på enhver småting, skjønner jeg jo tankegangen hans. Dessuten overdriver du voldsomt. Med mindre du mangler luktesans, så kan han umulig røyke særlig mye uten at det setter seg i hår og klær, samt ånde.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 Jeg mistet min far pga lungekreft. Han har røyket hele sitt liv, tom etter han fikk diagnosen. Lungekreft er ikke å dø fredfullt men krepere elendig. Jeg har nulltoleranse for røyk, og jeg lukter det lett selv etter flere timer, og etter flere tyggis og tannpuss. Hadde flyttet tvert. Jeg kan leve med ganske mye, men røyk er umiddelbar dealbreaker. Anonymkode: e38d9...fbd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå