Gå til innhold

Oppreist, hvor er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært så gøy om du startet en ny tråd igjen, @Oppreist💜🤗 Vi var mange som fikk god hjelp i den andre tråden din, og hele tråden hadde en så god «vibe»☺️

Anonymkode: 61af7...517

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 22.26):

Ja? 

Anonymkode: a6585...55c

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det hadde vært så gøy om du startet en ny tråd igjen, @Oppreist💜🤗 Vi var mange som fikk god hjelp i den andre tråden din, og hele tråden hadde en så god «vibe»☺️

Hei dere, jeg er her, men ikke så ofte som før. Nå var det flere uker siden sist jeg var innom. TS: Hva var det du tenkte på da du etterlyste meg? Noe spesielt du lurte på?

Og til deg under her: Ja jeg kan vurdere det, men det er tid og energi krevende for meg og jeg orker egentlig ikke negative folk som prøver "ta" meg på ting. Jeg gjør selvsagt feil og bommer rett som det er, men har også ofte rett :) Takk for gode ord forresten, det varmet!

Til dere to andre som utgir dere for meg: Nope, tull og tøys - jeg skriver aldri anonymt :) 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (4 minutter siden):

Hei dere, jeg er her, men ikke så ofte som før. Nå var det flere uker siden sist jeg var innom. TS: Hva var det du tenkte på da du etterlyste meg? Noe spesielt du lurte på?

Og til deg under her: Ja jeg kan vurdere det, men det er tid og energi krevende for meg og jeg orker egentlig ikke negative folk som prøver "ta" meg på ting. Jeg gjør selvsagt feil og bommer rett som det er, men har også ofte rett :) Takk for gode ord forresten, det varmet!

Til dere to andre som utgir dere for meg: Nope, tull og tøys - jeg skriver aldri anonymt :) 

Ja jeg skjønner godt det krever enormt mye. Ikke bare så du veldig godt, men du formidlet alt du så på en helt nydelig og unik måte, og ga lange, gode svar til alle. Det er lett å forstå at det må ha krevd utrolig mye tid og energi💜 Du er en tvers gjennom god sjel som ga så mye av seg selv☺️ Frustrerende med disse som skal være negative, de må man bare overse. Du skylder ikke de noen forklaring eller oppklaring når de prøver å «ta» deg, ingenting du eller andre svarer på sånt, vil endre oppfatningen til de som er spydige og gufne.. 

Kan jeg spørre deg et spørsmål når jeg først har deg «på tråden» her? Selvfølgelig helt ok om du ikke har tid😊

Jeg lurer bare å veldig på en mann jeg har følelser for, om det er en mulighet for at det kan bli oss to en gang i fremtiden? Han er dessverre ikke singel nå, noe jeg selvfølgelig har stor respekt for. Men jeg får han ikke ut av systemet, tenker mye på han, drømmer om han på nettene, og dagdrømmer på dagene.. Navnet hans begynner på G. Ser du et eller annet rundt dette? 🤔

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...