AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hadde du klart å se det før personen begynte å snakke? Anonymkode: 0b29b...6d7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Herregud. Anonymkode: bcc77...59a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Tror du vi har stempel i panna, TS? Anonymkode: 3d719...dcc 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Ja, hvor vanskelig kan det være, liksom? 😄 Anonymkode: 6eb26...307 4
Snok1 Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Ja, for jeg vet hvordan en samekofte ser ut. (ironivarsel). 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 Jeg er for Tigerstaden men flyttet nordover for et drøyt dusin år siden. Bor ikke langt fra et tettsted med noen få 1000 innbyggere. I sommer så var det en festival på dette tettstedet som vi tenkte å støtte oppunder denne feiringen. Salgsboder ble satt opp, ordføreren skulle holde tale m.m. Siden det er tre år siden en slik festival har blitt holdt så hadde alle de uføretrygdede også funnet ut at de skulle komme ut av husene sine for å bivåne alt det spennende.. Den ene verre kledd enn den andre, det var generasjoner med ufør som gikk på rad og rekke, bestemor ledet an, så datteren for så sønnen.. De var like bleke i ansiktet som rumpeballene mine. Klesstilen oste klær de har kjøpt fra et av disse magasinene de får i posten. Sønnen var delvis barbert, sjuskete på håret og skoene var selvfølgelig av typen adidas adiletter med sokker i eller hva det heter. Bestemor og mor gikk i etterligninger av crocks. Ola bukse bruker de ikke, det er for ukomfortabelt, så det er en eller annen form for kosebukse, helst med noen flekker fra forrige ukes inntak av noe junkfood.. Uførestatistikken her er helt enorm sammenlignet med andre plasser i landet, så jeg tenker TS er inne på noe. Hvis en av denne typen ankommer Oslo så er det vanskelig å ikke dra kjensel på den gjengse nordlending. Anonymkode: 0dc00...b36 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Ja det hadde jeg, grunnet hode/ansiktsform og bleike. Anonymkode: f30c1...89f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er for Tigerstaden men flyttet nordover for et drøyt dusin år siden. Bor ikke langt fra et tettsted med noen få 1000 innbyggere. I sommer så var det en festival på dette tettstedet som vi tenkte å støtte oppunder denne feiringen. Salgsboder ble satt opp, ordføreren skulle holde tale m.m. Siden det er tre år siden en slik festival har blitt holdt så hadde alle de uføretrygdede også funnet ut at de skulle komme ut av husene sine for å bivåne alt det spennende.. Den ene verre kledd enn den andre, det var generasjoner med ufør som gikk på rad og rekke, bestemor ledet an, så datteren for så sønnen.. De var like bleke i ansiktet som rumpeballene mine. Klesstilen oste klær de har kjøpt fra et av disse magasinene de får i posten. Sønnen var delvis barbert, sjuskete på håret og skoene var selvfølgelig av typen adidas adiletter med sokker i eller hva det heter. Bestemor og mor gikk i etterligninger av crocks. Ola bukse bruker de ikke, det er for ukomfortabelt, så det er en eller annen form for kosebukse, helst med noen flekker fra forrige ukes inntak av noe junkfood.. Uførestatistikken her er helt enorm sammenlignet med andre plasser i landet, så jeg tenker TS er inne på noe. Hvis en av denne typen ankommer Oslo så er det vanskelig å ikke dra kjensel på den gjengse nordlending. Anonymkode: 0dc00...b36 Wow, håper du sitter godt i salen, så du aldri faller ned. Må si jeg vet med 99% sikkerhet at disse trygda menneskene har en mye bedre personlighet enn du noen gang får. Anonymkode: 7d762...784 4 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 Når jeg ser en kar i T-skjorte i desember på Karl Johan, ja da kan jeg nesten med sikkerhet si det er en nordlending😅 Anonymkode: 7d762...784 1 1
Gjest Inverto Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Trådstartere som dette får meg til å føle meg veldig smart. Uheldigvis, så er det mange slike her på KG. Men jaja. Bra for egoet mitt I guess
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 De er ofte lave, stutte og ivrige, hehe. Ser jeg for meg, da. Anonymkode: 42015...b9f 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Nei. Men væremåten er ofte annerledes enn hos oss "søringa". De er mer direkte, mer imøtekommende, hyggeligere, har råere humor og er generelt mer inkluderende. Kanskje ikke så rart at jeg som "søring" har fått øya opp for nettopp dette, en nordlending. Anonymkode: 8dc2d...201 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 Nja, kanskje ikke akkurat om det er en nordlending, men jeg kan ofte se hvem som er turister og hvem som har bodd i Oslo en stund. Anonymkode: 9bb24...821 1
Woah0 Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 (endret) Ikke uten å høre dialekta. Må i det beste snakke med han eller hun først Endret 3. september 2022 av Woah0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 Ja hvis jeg kjente vedkommende og visste de var nordlending.😆 Anonymkode: c5c55...27a 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 Ja, det er mange kjente nordlendinger som jeg ville kjent igjen. Anonymkode: 6c69e...ad5 1
Kath H. Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er for Tigerstaden men flyttet nordover for et drøyt dusin år siden. Bor ikke langt fra et tettsted med noen få 1000 innbyggere. I sommer så var det en festival på dette tettstedet som vi tenkte å støtte oppunder denne feiringen. Salgsboder ble satt opp, ordføreren skulle holde tale m.m. Siden det er tre år siden en slik festival har blitt holdt så hadde alle de uføretrygdede også funnet ut at de skulle komme ut av husene sine for å bivåne alt det spennende.. Den ene verre kledd enn den andre, det var generasjoner med ufør som gikk på rad og rekke, bestemor ledet an, så datteren for så sønnen.. De var like bleke i ansiktet som rumpeballene mine. Klesstilen oste klær de har kjøpt fra et av disse magasinene de får i posten. Sønnen var delvis barbert, sjuskete på håret og skoene var selvfølgelig av typen adidas adiletter med sokker i eller hva det heter. Bestemor og mor gikk i etterligninger av crocks. Ola bukse bruker de ikke, det er for ukomfortabelt, så det er en eller annen form for kosebukse, helst med noen flekker fra forrige ukes inntak av noe junkfood.. Uførestatistikken her er helt enorm sammenlignet med andre plasser i landet, så jeg tenker TS er inne på noe. Hvis en av denne typen ankommer Oslo så er det vanskelig å ikke dra kjensel på den gjengse nordlending. Anonymkode: 0dc00...b36 Det her er regelrett rasisme mot flere grupper mennesker.. Tipper du selv er psykolog med dårligst mulig karakterer og måtte til et sted der de har slitt med å få tak i helsepersonell og måtte ta til takke med deg etter at du mistet samtlige jobber du har prøvd deg på før og vet du at du straks får sparken igjen på grunn av inkompetanse, rasisme og latskap så nå vil du hevne deg på alle som bor der. 1 1
Kath H. Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja det hadde jeg, grunnet hode/ansiktsform og bleike. Anonymkode: f30c1...89f Nordlending her, jeg har alltid vært brunere enn slektninger i sør 😊 De er født og oppvokst i sør, og vi kan tilfeldigvis ikke se noe forskjell på hodefasong. 1 1
Gjest Inverto Skrevet 5. september 2022 #20 Skrevet 5. september 2022 AnonymBruker skrev (På 3.9.2022 den 0.12): Ja, hvor vanskelig kan det være, liksom? 😄 Anonymkode: 6eb26...307 Er det karakteren som ser slik ut eller er det virkelig slik tennene hans er? Ser ut som han sliter skikkelig med ising under måltid.....med mindre tenne er døde xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå