SlemUlv Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Ikke alle submissive liker smerte. Man liker hva man liker. Må det ha en grunn? Det er en del av mitt tenningsmønster.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Suber liker ikke per definisjon smerte, det er masochister. Man kan selvsagt være begge deler, da. Anonymkode: ed571...b04
BdsmMax Skrevet 2. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2022 SlemUlv skrev (3 minutter siden): Ikke alle submissive liker smerte. Man liker hva man liker. Må det ha en grunn? Det er en del av mitt tenningsmønster. Oki inntresann du?
BdsmMax Skrevet 2. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Suber liker ikke per definisjon smerte, det er masochister. Man kan selvsagt være begge deler, da. Anonymkode: ed571...b04 Det er sandt, jeg liker å se på forsellige temaer innen bdsm, Det gir meg et kikk
SlemUlv Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 BdsmMax skrev (12 minutter siden): Oki inntresann du? Uhm hva?
BdsmMax Skrevet 2. september 2022 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2022 SlemUlv skrev (5 minutter siden): Uhm hva? Ser du på bdsm sex ?
SlemUlv Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 BdsmMax skrev (5 minutter siden): Ser du på bdsm sex ? Nei
BdsmMax Skrevet 2. september 2022 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2022 SlemUlv skrev (14 minutter siden): Nei Men du liker å praktiserende?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Jeg veit ikke hvorfor men jeg er en veldig sensory sensitiv person og jeg føler ting veldig mye. Jeg liker det å bli holdt nede og bindt og sånt bedre enn penetrasjon. Det er en spenning i det også. Spenning er vel en del av hvorfor folk liker sex, man leker med makt og bryter intimsoner osv.. ikke veit jeg. Anonymkode: c805e...7b5
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 For mitt vedkommende er det fordi jeg er passe dominant i hverdagen. Tar mye styringen her hjemme til vanlig. Så det er deilig å la andre ta kontrollen, gi tillit til den man har sex med. Deilig å ha en stund der jeg ikke må tenke neste trekk, på husarbeid, på matlaging. Men er jeg kåt nok, så kan det slå andre veien også. Anonymkode: fa32a...ce9
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #12 Skrevet 4. september 2022 Jeg datet en sub som bare ville tilfredsstille meg, samt han ville sleike føttene mine og sokkene mine, og joggeskoene. Jeg er bifil og dette var en mann. Han ville helst at jeg skulle ha på treningstøy, spesielt det jeg spilte håndball og fotball i. Han ble super kåt på tanken at jeg trente sammen med andre menn i klær jeg også hadde hatt sex i. Men han var ikke interessert i noe smerte. Skulle gjerne hatt igjen en slik sexpartner, var utrolig deilig. Anonymkode: 535a9...cc1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #13 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.27): Jeg veit ikke hvorfor men jeg er en veldig sensory sensitiv person og jeg føler ting veldig mye. Jeg liker det å bli holdt nede og bindt og sånt bedre enn penetrasjon. Det er en spenning i det også. Spenning er vel en del av hvorfor folk liker sex, man leker med makt og bryter intimsoner osv.. ikke veit jeg. Anonymkode: c805e...7b5 Enig med deg der..trodde det var bare jeg som syntes spenninga med det er halve moroa. Selve sex'en er ikke så spennende syns jeg da. Men har følt jeg er rar. Det å miste all kontroll er ett adrenaline kick hvis det er rette dom man er med. Nå har jeg veldig liten erfaring på området men har prøvd det 1 gang. Og ja det ga mersmak men har aldri møtt igjen en dom som jeg fikk sånn sommerfugler i magen av. Så nei det er vel lagt på hylla inntil en ny spennende dom ville dukke opp. Eller jeg må prøve det ut med en vanlig mann som er villig til å prøve noe nytt. Det kan jo og sikkert bli spennende. Men hvordan lærer man opp en dom som sub lissom? Er kvinne ja. Anonymkode: 53b7f...fa6
AnonymBruker Skrevet 4. september 2022 #14 Skrevet 4. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Enig med deg der..trodde det var bare jeg som syntes spenninga med det er halve moroa. Selve sex'en er ikke så spennende syns jeg da. Men har følt jeg er rar. Det å miste all kontroll er ett adrenaline kick hvis det er rette dom man er med. Nå har jeg veldig liten erfaring på området men har prøvd det 1 gang. Og ja det ga mersmak men har aldri møtt igjen en dom som jeg fikk sånn sommerfugler i magen av. Så nei det er vel lagt på hylla inntil en ny spennende dom ville dukke opp. Eller jeg må prøve det ut med en vanlig mann som er villig til å prøve noe nytt. Det kan jo og sikkert bli spennende. Men hvordan lærer man opp en dom som sub lissom? Er kvinne ja. Anonymkode: 53b7f...fa6 Hvis du treffer en mann som er åpen for ideen, så kan dere sette dere ned og snakke om hva dere liker og hva dere har lyst til å prøve ut. Hva synes han virker spennende? Hva liker du? Ta gjerne en av de BDSM-testene på nettet der han kan krysse av for det han synes virker spennende, og du krysser av for det du liker, sammenlign resultatene og ta det derfra. Start i det små og la han få utvikle sine Dom-egenskaper i sitt eget tempo. Anonymkode: b497a...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå