Gå til innhold

Jeg har i 30 år nektet noe inn i analen men etter å ha prøvd det er det absolutt å anbefale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nok vært litt homofob i snart 30 år og nektet alle kvinner å stikke fingeren eller noe annet i analen, men etter et sterkt ønske fra min nå ganske nye samboer lot jeg ho gjøre det og fy faen så deilig det var. Ho har gjort det mange ganger før med andre så ho visste hva ho gjorde, men til alle andre menn her inne, test ut å få noe inn i analen, det er noe ab det deiligste jeg har opplevd under sex. Angrer på at jeg har kastet bort alle de årene på ikke å ha den nytelsen

Anonymkode: 33fa9...cda

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bedre seint enn aldri  :)

Anonymkode: 3fbfc...da3

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har nok vært litt homofob i snart 30 år og nektet alle kvinner å stikke fingeren eller noe annet i analen, men etter et sterkt ønske fra min nå ganske nye samboer lot jeg ho gjøre det og fy faen så deilig det var. Ho har gjort det mange ganger før med andre så ho visste hva ho gjorde, men til alle andre menn her inne, test ut å få noe inn i analen, det er noe ab det deiligste jeg har opplevd under sex. Angrer på at jeg har kastet bort alle de årene på ikke å ha den nytelsen

Anonymkode: 33fa9...cda

Bare EN finger? 

Vent til du er dreven nok til å ta en bowlingkjegle. Da snakker vi 🤪

Anonymkode: 58069...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...