Erosrose Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Jeg er 7+0 idag og har i et par dager hatt milde kramper av og på. Ikveld så jeg brun (lysebrun) utflod i trusa... Betyr dette abort?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Det kan bety abort, eller det kan gå helt fint… Det er det som er så utrolig stress de første ukene av en graviditet! Om du har mulighet, så kan du ta en tidlig UL om noen uker. Anonymkode: cde56...cb0
Erosrose Skrevet 2. september 2022 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det kan bety abort, eller det kan gå helt fint… Det er det som er så utrolig stress de første ukene av en graviditet! Om du har mulighet, så kan du ta en tidlig UL om noen uker. Anonymkode: cde56...cb0 Ok jeg er satt opp til ul 21 september men føler det er lenge til... Om det er abort, tar det lang tid før det utvikler seg å jeg begynner å blø?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Det er ikke så godt å si. Hadde en graviditet som du beskriver hvor det var tidlig SA og ble gravid igjen rett etter hvor det var litt ubehageligheter som smerter og småblødninger hvor jeg da fødte en baby 8-9 mnd senere. Hvis dette skulle ende galt, så vit at veldig mange er utrolig fruktbare etter en SA. Er mye hormoner ute å går også, som gjør slimhinnen «lettblødlig», uten at det er fare på ferde ❤️ Anonymkode: d765b...d8f
Erosrose Skrevet 2. september 2022 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er ikke så godt å si. Hadde en graviditet som du beskriver hvor det var tidlig SA og ble gravid igjen rett etter hvor det var litt ubehageligheter som smerter og småblødninger hvor jeg da fødte en baby 8-9 mnd senere. Hvis dette skulle ende galt, så vit at veldig mange er utrolig fruktbare etter en SA. Er mye hormoner ute å går også, som gjør slimhinnen «lettblødlig», uten at det er fare på ferde ❤️ Anonymkode: d765b...d8f Jeg håper virkelig ikke dette er en spontan abort 🥺 begynner kanskje å blø inatt eller imorgen om det er det...? Jeg har ingen erfaring med dette fra før. Så vet ikke helt hva jeg kan forvente om det er dette som skjer.
Erosrose Skrevet 3. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2022 Nå har jeg begynt å blø.... 🥺🥺🥺
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Erosrose skrev (14 minutter siden): Nå har jeg begynt å blø.... 🥺🥺🥺 Uff. Så leit og høre. Ta vare på deg selv. Anonymkode: 2df6a...bf2
Erosrose Skrevet 3. september 2022 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uff. Så leit og høre. Ta vare på deg selv. Anonymkode: 2df6a...bf2 Takk♥️ det har stoppet opp igjen nå. Skjønner egentlig ingenting. Selfølgelig er det lørdag... Får nok ikke noe svar føre mandag
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 Har virkelig vondt av deg. Den uvissheten er utrolig stressende og vanskelig. Jeg har flere barn, og blødd i svangerskapet med alle sammen, samtidig som jeg har mistet 3 ganger, eller 4 hvis man regner med det svangerskapet som gikk bra, men jeg mistet en tvilling i uke 8. Altså det jeg vil frem til er at det er vanskelig å vite hvordan det går. Et svangerskap med minemale blødninger kan gå galt. Og et svangerskap med store blødninger kan allikevel gå bra. Jeg har erfart begge deler. Selv om det føles som en evighet nå, så kom deg til legen på mandag. Be om en hcg-måling. Og si at du trenger en henvisning til ul. Håper det bare er en uskyldig blødning Anonymkode: 75cff...b2b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 Erosrose skrev (15 timer siden): Ok jeg er satt opp til ul 21 september men føler det er lenge til... Om det er abort, tar det lang tid før det utvikler seg å jeg begynner å blø? hadde en SA sent i juli, var 8+5. Men jeg hadde hatt blødninger (brunt og mørkebrunt blod) siden uke 5. Flere styrtblødninger i uke 7, og så til slutt da jeg var uke 8+5 og fosteret og alt fosset ut. Hadde smerter i magen. Det jeg angrer på, er at jeg var inne til flere ultralyder i uke 5, 6 og 7. Fikk se levende foster med bankende hjerte, og så SA et par dager etter siste ultraltyd. Skulle ønske jeg heller bare hadde ventet, en ultralyd eller fler utgjør ingen forskjell i slike tilfeller. Hos deg kan det gå begge veier, håper det går bra. Det er dessverre bare å vente og se. Anonymkode: 3e92c...e73 1
Erosrose Skrevet 3. september 2022 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2022 Jeg tok En clear blue digital nå og den sa 2-3 uker bare 🥺
Erosrose Skrevet 3. september 2022 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2022 (endret) Hcg var idag på 1434. Og de kunne se en plommesekk. Jeg ble ikke lagt inn, men bare sendt hjem igjen. Jeg har økende blod å smerter men må bli hjemme... Jeg syntes dette er skummelt 🥺 Endret 3. september 2022 av Erosrose 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Erosrose skrev (1 minutt siden): Hcg var idag på 1434. Og de kunne se en plommesekk. Jeg ble ikke lagt inn, men bare sendt hjem igjen. Jeg har økende blod å smerter men må bli hjemme... Jeg syntes dette er skummelt 🥺 Det er ikke farlig, men veldig trist såklart Anonymkode: 26ccd...bc5 1
Erosrose Skrevet 3. september 2022 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har virkelig vondt av deg. Den uvissheten er utrolig stressende og vanskelig. Jeg har flere barn, og blødd i svangerskapet med alle sammen, samtidig som jeg har mistet 3 ganger, eller 4 hvis man regner med det svangerskapet som gikk bra, men jeg mistet en tvilling i uke 8. Altså det jeg vil frem til er at det er vanskelig å vite hvordan det går. Et svangerskap med minemale blødninger kan gå galt. Og et svangerskap med store blødninger kan allikevel gå bra. Jeg har erfart begge deler. Selv om det føles som en evighet nå, så kom deg til legen på mandag. Be om en hcg-måling. Og si at du trenger en henvisning til ul. Håper det bare er en uskyldig blødning Anonymkode: 75cff...b2b Jeg fikk hcg måling på sykehuset og den var på 1434. Det er nok lavt... De kunne bare se en plommesekk. Jeg blør ennå med mageknip.... Jeg har aldri hatt abort før, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente 2
AnonymBruker Skrevet 6. september 2022 #15 Skrevet 6. september 2022 Erosrose skrev (På 3.9.2022 den 22.30): Jeg fikk hcg måling på sykehuset og den var på 1434. Det er nok lavt... De kunne bare se en plommesekk. Jeg blør ennå med mageknip.... Jeg har aldri hatt abort før, så jeg vet ikke hva jeg kan forvente Føler veldig med deg❤️ Har opplevd lignende selv, det er utrolig trist❤️ For meg hjalp det kanskje bittelitt at legen sa at når sånt skjer, så er det som regel en genfeil som gjør at fosteret dør, og det ville mest sannsynlig ikke overlevd selv om det klarte seg til fødsel. Jeg tenker det er bedre at det skjer så tidlig som mulig, hvis det er sånn at det uansett skulle skje en gang. Allikevel lengter jeg etter det som ikke ble🙄😢 Håper det går bra med deg❤️ Anonymkode: 7d432...d79
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #16 Skrevet 7. september 2022 Jeg blødde en del hver dag under svangerskapet og hadde alltid mensenlignende kramper, men det gikk helt fint. Hadde både brun og blodig utflod, og lyserødt blod (ikke så mye) . i starten så trodde jeg faktisk at jeg fikk mensen mtp smertene og blødningen, men blødningen stoppet da opp etter kort tid, på denne tiden visste jeg ikke at jeg var gravid da, var ca 6 uker på vei. Det kan også bety abort dessverre, tenker du bare må ha kontakt med sykehuset og se hva som skjer. Sender deg masse gode tanker og håper på det beste!! Anonymkode: 1c103...008
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #17 Skrevet 7. september 2022 Hvordan gikk det med deg? Har lette blødninger selv og ca like langt på vei som deg...Fælt med den ventinga Anonymkode: cc776...b30
Erosrose Skrevet 7. september 2022 Forfatter #18 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan gikk det med deg? Har lette blødninger selv og ca like langt på vei som deg...Fælt med den ventinga Anonymkode: cc776...b30 Hei! Jeg mistet i helga. Var på legevakten å de sa at det var en pågående sa🥺 Håper det går fint med deg♥️
AnonymBruker Skrevet 7. september 2022 #19 Skrevet 7. september 2022 Erosrose skrev (1 minutt siden): Hei! Jeg mistet i helga. Var på legevakten å de sa at det var en pågående sa🥺 Håper det går fint med deg♥️ Huff. Føler med deg! Må man på legevakta om man begynner å blø? Jeg har ikke noen smerter. Klem ❤ Anonymkode: cc776...b30
Erosrose Skrevet 7. september 2022 Forfatter #20 Skrevet 7. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Huff. Føler med deg! Må man på legevakta om man begynner å blø? Jeg har ikke noen smerter. Klem ❤ Anonymkode: cc776...b30 Nei det er ikke noe man må tror jeg, men ville ringt de å hørt:) jeg hadde veldig mage smerter, derfor ville de ha meg inn. Åssen går det med deg nå?♥️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå