AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hvordan tolke det? Anonymkode: ef654...79b
missmcbeal Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 (endret) De er sikkert veldig glad for å få en ny kollega, da det sikkert ikke er så ofte det skjer? Det kan også være et tegn på at de har stort gjennomtrekk, og at nye ikke blir på arbeidsplassen lenge. Det kan være tegn på at det er noe som ikke er helt supert med jobben, enten det er arbeidsoppgaver eller arbeidsmiljø, men det kan jo også være så enkelt at noen bruker arbeidsplassen som et springbrett videre, eller feks. ikke trives å bo på stedet, så generelt er det vanskelig å si. Jeg fikk også høre på den gamle arbeidsplassen min at de måtte ta godt vare på meg og ikke skremme meg bort, og jeg sluttet etter et år pga arbeidsmiljø. Endret 2. september 2022 av missmcbeal
Gjest Ghostface Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 At de skal få deg til å føle deg velkommen. Fikk aldri høre det da jeg selv var ny.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Hvorfor i alle dager trenger du hjelp til å tolke det..? Anonymkode: 35ede...77c 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Rart folk i dag blir uføre pga psykiske "problemer" Det var nok hersketeknikk! de vil ha deg ut. Anonymkode: f78c9...64d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 De ønsker å ta godt i mot deg og håper at du kommer til å trives. Anonymkode: 909b1...ce1 1
Motelvibes Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 En måte å ønske deg velkommen/vise at du er velkommen på. Det er positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå