AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Sendte en epost til ei jeg er litt betatt av. Var en hyggelig epost hvor jeg lurte på om vi kunne sees når jeg kommer hjem en tur (vi er fra samme by og hun bor der fortsatt). Hun skrev at det kunne vi kanskje, men avsluttet eposten med "ønsker deg alt godt videre". What? Hvordan ville du tatt den setningen? Anonymkode: 25062...f13
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Det høres ut som hun ikke har tenkt å se deg igjen. Anonymkode: 3ce30...065 20
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sendte en epost til ei jeg er litt betatt av. Var en hyggelig epost hvor jeg lurte på om vi kunne sees når jeg kommer hjem en tur (vi er fra samme by og hun bor der fortsatt). Hun skrev at det kunne vi kanskje, men avsluttet eposten med "ønsker deg alt godt videre". What? Hvordan ville du tatt den setningen? Anonymkode: 25062...f13 Det tolker jeg som at hun ikke er interessert og ikke vil treffe deg. Anonymkode: 79e25...e83 11
Helene1982 Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Sendte en epost til ei jeg er litt betatt av. Var en hyggelig epost hvor jeg lurte på om vi kunne sees når jeg kommer hjem en tur (vi er fra samme by og hun bor der fortsatt). Hun skrev at det kunne vi kanskje, men avsluttet eposten med "ønsker deg alt godt videre". What? Hvordan ville du tatt den setningen? Anonymkode: 25062...f13 Jeg ville tatt det som at hun ikke var interessert. Om du ikke er mer enn "litt betatt" ville jeg gått videre. 7
Mezzosoprena Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Det var et høflig "jeg er ikke interessert i noen framtid med deg"... 9 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Hvor mange måter kan den setningen tolkes? Anonymkode: 15c87...d27 4
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Hadde tolket det som en avvisning.
Gjest Ghostface Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 De skriver det når de egentlig ikke mener det og hun virker ikke interessert.
Maskinfører Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 mhm høres ut som hun ikke er interessert dessverre 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 avvisning uten tvil Anonymkode: 3e9b3...743 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 Tough cookie skrev (5 timer siden): She is not that into you... .. og hun klarte til og med å si det på norsk Anonymkode: c9c56...4b0 9 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Hvis hun er mye i kontakt med f.eks amerikanere kan den kulturen ha smitter over på henne og kan det være kun høflighet fra hennes side, ikke en avvisning. Når jeg jobbet mye med folk fra England så ble mye slike fraser brukt. Hvor de anser disse frasene som høflighet, kan vi se på det som noe negativ eller tolke det anerledes. Anonymkode: 57d40...ee4 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sendte en epost til ei jeg er litt betatt av. Var en hyggelig epost hvor jeg lurte på om vi kunne sees når jeg kommer hjem en tur (vi er fra samme by og hun bor der fortsatt). Hun skrev at det kunne vi kanskje, men avsluttet eposten med "ønsker deg alt godt videre". What? Hvordan ville du tatt den setningen? Anonymkode: 25062...f13 Vil ikke møtes igjen men når det er sagt har jeg opplevd menn skrive det samme og jeg har tatt det som punktum finale så etter 1 mnd sender de ny mld om hvordan går det? Så ikke enkelt å tolke. Men hadde jeg skrevet det til noen så hadde det betydd en høflig at jeg ønsker deg alt godt men har ingen interesse av å møtes igjen. Føler og det er for min del en måte distansere seg fra problemet med noen man ikke er interessert i. Anonymkode: 95a0a...6b5
FunnyBoy123 Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 Det er en hyggelig måte å si "fck off" på..😂 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvis hun er mye i kontakt med f.eks amerikanere kan den kulturen ha smitter over på henne og kan det være kun høflighet fra hennes side, ikke en avvisning. Når jeg jobbet mye med folk fra England så ble mye slike fraser brukt. Hvor de anser disse frasene som høflighet, kan vi se på det som noe negativ eller tolke det anerledes. Anonymkode: 57d40...ee4 Takk for dette innspillet, det var en liten trøst i alle kjipe svar her.... Hun har bodd flere år i USA, så det kan være noe i det, men det blir vel å klamre seg til et halmstrå... 😔 FunnyBoy123 skrev (3 timer siden): Det er en hyggelig måte å si "fck off" på..😂 Ja har skjønt det nå. Du er den tolvte som sier det.... Ts Anonymkode: 25062...f13 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 Min første tanke er at det hørtes ut som en avvisning. MEN... kan det stemme at du har flyttet fra din hjemby nylig? For å studere, jobbe e.l? For i så fall vil det være naturlig å ønske deg alt godt videre (i din nye jobb/nye liv/nye bosted). Anonymkode: 01007...f79 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Min første tanke er at det hørtes ut som en avvisning. MEN... kan det stemme at du har flyttet fra din hjemby nylig? For å studere, jobbe e.l? For i så fall vil det være naturlig å ønske deg alt godt videre (i din nye jobb/nye liv/nye bosted). Anonymkode: 01007...f79 Ja jeg har nylig flyttet fra hjem plassen min for å jobbe et annet sted. Jeg skal tilbake dit ev helg i slutten av september og sendte henne derfor denne eposten. Syns bare det var rart at hun i en og samme epost skrev "ja vi kan sikkert ses" og "ønsker deg alt godt videre". Jeg klarer ikke annet enn å ta det som en avvisning dessverre. Så jeg kommer ikke til å svare henne igjen eller ta initiativ. Hvis jeg svarer blir det bare at jeg sier noe om at jeg forstår hva hun sier og at jeg ønsker henne også alt godt videre. 😔Ts Anonymkode: 25062...f13
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja jeg har nylig flyttet fra hjem plassen min for å jobbe et annet sted. Jeg skal tilbake dit ev helg i slutten av september og sendte henne derfor denne eposten. Syns bare det var rart at hun i en og samme epost skrev "ja vi kan sikkert ses" og "ønsker deg alt godt videre". Jeg klarer ikke annet enn å ta det som en avvisning dessverre. Så jeg kommer ikke til å svare henne igjen eller ta initiativ. Hvis jeg svarer blir det bare at jeg sier noe om at jeg forstår hva hun sier og at jeg ønsker henne også alt godt videre. 😔Ts Anonymkode: 25062...f13 Enig i at det hørtes litt lunkent ut. Personlig, om jeg hadde likt en mann, så hadde jeg svart annerledes. Anonymkode: 01007...f79
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig i at det hørtes litt lunkent ut. Personlig, om jeg hadde likt en mann, så hadde jeg svart annerledes. Anonymkode: 01007...f79 😔😢 Anonymkode: 25062...f13 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå