Gjest Gjest_Litjpia_* Skrevet 25. november 2005 #1 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg ser etter løpesko som duger på vinterunderlag, altså is og snø. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #2 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg bruker vanlige joggesko... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. november 2005 #3 Del Skrevet 26. november 2005 Eg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Litjpia_* Skrevet 26. november 2005 #4 Del Skrevet 26. november 2005 Blir ikke det litt som risikosport da? Lett å skli og falle på rattata med vanlige joggesko.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg går for gore tex joggesko på vinteren. De har litt kraftigere såle, samtidig som du holder deg tørr på beina. Jeg har et par fra NIKE. Er også noen fine fra ADIDAS, wanaka tror jeg de hette. Vanlige joggesko syns jeg ofte blir litt kaldt jeg. Men tro det eller ei, de er sjeldne glatte faktisk. Ikke mine vanlige hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beam Skrevet 26. november 2005 #6 Del Skrevet 26. november 2005 Du kan jo kjøpe brodder. Går fint an å løpe med det på vinterføre. Mine er laget av plast med små metallknotter på, blir som en ekstra såle du trer på skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #7 Del Skrevet 26. november 2005 Blir ikke brodder en killer for knær/ledd etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. november 2005 #8 Del Skrevet 26. november 2005 Blir ikke brodder en killer for knær/ledd etc? ← Ikke hvis du kjøper slike som er i gummi, som tres utenpå hele sålen som en sokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #9 Del Skrevet 26. november 2005 Ikke hvis du kjøper slike som er i gummi, som tres utenpå hele sålen som en sokk. ← Ok - det visste jeg ikke fantes engang. Goretex-sko hørtes også godt ut. Men jeg bruker ullsokker i skoene, og det funker fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Litjpia_* Skrevet 26. november 2005 #10 Del Skrevet 26. november 2005 Takker for svar. Jeg tenkte litt på Icebug Multirun 2 eller 4, er det noen som har noe erfaringer med disse skoa? Har lest at de kun funker genialt på is/snø, men hvis man skulle ende opp med å løpe med de på bar asfalt så slites piggene lett av..? Hvis så er tilfelle kan man jo like gjerne kjøpe brodder ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå