Gå til innhold

føler ikke jeg og kjæresten klaffer seksuelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fantastisk kjæreste, på mange måter! 
Vi har selvsagt våre kamper vi også, men det er en ting som plager meg veldig. 
Han er av typen som gjerne vil utforske seksuelt, noe jeg synes kan være gøy. Men han er ikke så hardhendt som jeg ønsker. 
Jeg tenner veldig på dette med lugging, kveling, og rett og slett bli tatt hardt i. Til og med å bli snakket til skittent under sex. Men det hardeste han gjør er å kanskje legge hånda litt på meg, og han tar ikke i. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, men det blir ikke endring. 
Må jeg bare godta det, at han ikke kommer til å utfylle mine "behov"? 
Sexen vår er veldig standard, og lik hver gang. Når vi prøver nye ting, så er det som regel anal ting som han tenner på. Det tenner meg ikke.. Men jeg gjør det selvsagt for han. 

Anonymkode: 3971f...302

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen her. Han er også veldig glad i anal og alt sånt. Det gir meg lite men jeg blir med innimellom fordi han liker det så godt. Skulle heller ønske at han var litt mer bestemt og tok kontrollen.

Anonymkode: c7f00...522

• Liker 1
Skrevet

Til TS,

Du har vel to valg:

Få hjelp

Bytt kjæreste

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Om det er noen trøst, det er mange som lever et helt samliv uten å få oppfylt sine behov 😂

Anonymkode: 30247...8d5

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Han er av typen som gjerne vil utforske seksuelt, noe jeg synes kan være gøy. Men han er ikke så hardhendt som jeg ønsker. 
Jeg tenner veldig på dette med lugging, kveling, og rett og slett bli tatt hardt i. Til og med å bli snakket til skittent under sex. Men det hardeste han gjør er å kanskje legge hånda litt på meg, og han tar ikke i. Jeg har tatt det opp med han flere ganger, men det blir ikke endring. 
Sexen vår er veldig standard, og lik hver gang. Når vi prøver nye ting, så er det som regel anal ting som han tenner på. Det tenner meg ikke.. Men jeg gjør det selvsagt for han. 

Det hele koker ned til hvorvidt han ikke vil dominere deg, eller om han vil men ikke tør.

Begge deler finnes. Og du må finne ut hva du står ovenfor.

• Liker 2
Skrevet

Det høres ikke ut som dere liker samme ting nei. Kanskje en idé å søke en med samme preferanser neste gang. 

Anonymkode: 20407...2f1

Skrevet

Dette var trist TS, og dessverre har jeg ikke gode nyheter om dere ikke gjør noe med det. Vet ikke din alder og livssituasjon, og kanskje kan det være ting som påvirker (sperrer) han fra å tørre å leve ut fantasier sammen som han ikke har eierforhold til. Derfor er kommunikasjon helt avgjørende. Har tro på at man kan få god hjelp fra sexolog om man ellers er i et godt forhold. Uansett viktig at ALT kommer frem, og lag en liste: Flytte grenser basert på partners fantasi bygger trygghet, din tur en gang, neste gang hans tur. Da er det viktig å ikke legge disse for tett. En gang denne uken er det hans tur til å få levd ut et ønske. Skriv gjerne ønskene ned på små kort, alle kort sees gjennom og aksepteres før dere setter igang. For å unngå at noen må gjøre ting som er ugrei/for langt over grensen. Her vil du fort merke hvor langt han vil dra strikken i din rettning. Oppfyll et av dine og et av hans pr 14 dag, så blir det noe å glede seg til.

Ønsker dere alt godt og lykke til.

Skrevet
ClausSaus skrev (1 time siden):

Det hele koker ned til hvorvidt han ikke vil dominere deg, eller om han vil men ikke tør.

Begge deler finnes. Og du må finne ut hva du står ovenfor.

Hm. Og hva da?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm. Og hva da?

Nei, da må du jo gjøre deg opp en formening om hvordan du vil håndtere det, avhengig av hva svaret er?

Hvis han vil men ikke tør kan jo en enkel beskjed om at det faktisk er greit vise seg å være nok.

Hvis han ikke vil må du vurdere om dette er noe et forhold kan bygge på for deg.

Noe sånt?

Skrevet

Slutt iallefall med å gjøre ting du ikke tenner på. Selv fantastiske sexliv kan dø på det. Et dårlig blir absolutt ikke bedre.

Anonymkode: 03059...300

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
ClausSaus skrev (15 minutter siden):

Nei, da må du jo gjøre deg opp en formening om hvordan du vil håndtere det, avhengig av hva svaret er?

Hvis han vil men ikke tør kan jo en enkel beskjed om at det faktisk er greit vise seg å være nok.

Hvis han ikke vil må du vurdere om dette er noe et forhold kan bygge på for deg.

Noe sånt?

Ja, jo. Er det håp om at en som ikke tør kan lære seg det altså? Det er ikke noe man bare er?

(Jeg er ikke TS forresten)

Skrevet

Problemet er altså at han ikke vil lugge, kvele og snakke stygt til deg.

Ut i fra mitt ståsted tenker jeg at det ikke bare handler om at han ikke tenner på det.

Jeg kunne gjort mye som jeg ikke tenner på for å glede partneren.

Det å nærmest late som man er overgriper byr meg imot på et helt annet plan. Det å være hardhent, kvele, lugge og kjefte er ikke det jeg føler for når jeg har sex.

Det er kanskje derfor han rett og slett ikke får seg til å gjøre det selv om du sier i fra?

Anonymkode: 42223...902

• Nyttig 3
Skrevet

Her er det omvendt😂 vi har et helt vilt magisk sexliv, men det er såvidt det fungerer utenfor soverommet.. Per nå er det kun sexen som holder meg igjen. Livredd for å ikke få oppleve det samme igjen 

Anonymkode: 7af31...604

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, jo. Er det håp om at en som ikke tør kan lære seg det altså? Det er ikke noe man bare er?

(Jeg er ikke TS forresten)

Hvis han vil men ikke tør? Er vel ikke noe i veien for det.

Gutter blir jo forsøkt sosialisert inn i rollen som oversensitive pusekatter i våre dager, så det er vel ikke så rart om han er litt tilbakeholden sånn i utgangspunktet?

Men jo, for andre er det definitivt noe man bare er.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Skrevet

Vet at det finnes dem som sverger til at så lenge det er samtykke så er sex noe som kan inkludere:

- Kveling og annet vold med risiko for alvorlige skader og død

- Bærsje på sin partner 

- Generelt opptre som noe fra en grøsserfilm mot hverandre 

Kveling har nå blitt endemisk hos unge voksne i USA, det vil si det er mer normalt å bli kveld regelmessig under sex for unge amerikanske kvinner enn å ikke bli det.

Dette er noen nymotens ting, drevet av kultur og ikke grunnleggende menneskelige behov.

Kveling er ikke kun ekstra problematisk, på grunn av at konsekvensen i bland er død, men at når man manipulerer blodsirkulasjonen til hjernen slik at hjernen får mangel på oksygen, så vil de fleste oppleve en type av rus, og med dette også forsterkede seksuelle opplevelser.

La oss si at alle rusmidler hadde vært lovlige. Jeg er meget klar av at jeg hadde kunnet få en forsterket opplevelse av å kombinere narkotika og sex, men er det noe jeg burde gjøre.

Mitt kjipe svar er nei. Jeg er et menneske og ikke en gris.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Omsorgsfulle menn har problem med å gjøre det du ønsker, det er derfor jeg kjenner meg igjen i typen din. Kunne ha prøvd roleplay ja, men det er ei innstilling han selv må gå inn i. Har du diskutert at det bare er et roleplay? så du får utdype dine fantasier og nytelser. Å "spille" sadist er ei omstilling for en snill mann, for å sette det på spissen. Så dere er avhengig av samtaler rundt dette, og at dere er like gode elskende etter at sexen er ferdig. Han burde jo kanskje også forstå at enkelte kvinner liker røff sex, for det kan maksimere orgasmene også.

Snill eller røff sex? I begynnelsen er det viktig å variere dette, iallefall for han.. han må bare kodes litt først.. vipps, så er han den mest elskverdige "sadisten" som finnes, og jeg tror også at kjærligheten kan blomstre av dette❤️

Anale gleder har jeg ikke peiling på, for jeg synes det er noe dritt.. Og det jeg synes er dritt, blir heller ikke aktuelt eller seksuelt😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 20.08):

Om det er noen trøst, det er mange som lever et helt samliv uten å få oppfylt sine behov 😂

Anonymkode: 30247...8d5

SVÆRT mange tror jeg. Jeg har forsøkt å formidle hva jeg ønsker til min kjæreste, men hun er veldig A4.

Anonymkode: 04ba3...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 19.44):

Kjenner meg litt igjen her. Han er også veldig glad i anal og alt sånt. Det gir meg lite men jeg blir med innimellom fordi han liker det så godt. Skulle heller ønske at han var litt mer bestemt og tok kontrollen.

Kjenner meg også igjen i dette!!!

Anonymkode: c3bcf...562

• Liker 1
Skrevet

Du kan ikke presse han til voldelige handlinger og å behandle deg undertrykkende selvom du vil det. Enten må du godta det eller finne en annen 

Anonymkode: 0dc90...f0b

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 19.39):

Det er dessverre ikke så lett å lære seg dette om en ikke har det i seg.

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...