AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Off har dårlig samvittighet nå. Saken er at min samboer som alltid har vært ganske måtehold en med alkohol (noe av det jeg likte med han da vi ble sammen) har endret seg litt på dette i det siste. Siste månedene har han drukket seg full med venner både i helger og hverdager. Kommer hjem stinkende og irriterende, ofte etter at jeg har sovna. For to dager skjedde det igjen, og han hadde og med en kompis som slukna på sofaen. Natt til en fredag... (veldig kult å gå ut i stua i undertøy uten å vite at det ligger en mann der😒😅). Jeg prøvde å ta det opp med han i går, men greide ikke skjule hvor teit jeg synes det er og ble nok litt sarkastisk. Han mente jeg "shamer" han. Er jeg for streng som reagerer på denne endringen? Synes heller ikke noe om å drikke seg full i hverdagen, isåfall bare en sjelden gang... Føler meg slem som tematiserte det i det hele tatt😔 vi er 34 og 32 uten barn. Han må selvsagt få gjøre det han vil, men jeg tar meg selv i å synes det er ganske patetisk og det skinner nok gjennom 😬😬 Anonymkode: 3bb57...59a
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Jeg stiller meg bak deg her, flaut og patetisk. Anonymkode: d8c75...747 5 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Du er ikke streng. Bare noe tull at du liksom shamer han. Anonymkode: 86d99...c5e 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Virker som han er på vei til å bli alkoholiker.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Jeg synes du er for streng. Side. du bare sier at du var sarkastisk og ikke hva du sa til han, så tenker jeg at du nok var ganske frekk mot han. La han ha det gøy, er sikkert bare en fase. Men enig i at det ikke er greit å ikke sifra at det ligger noen på sofaen. Anonymkode: 92ecb...d71 3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 I stedenfor å kritisere han burde du heller finne ut hvorfor han har forandret seg? Å hva så om han drikker. Du sover og blir ikke plaget. Hva så om en venn ligger i stua. Alle har sett damer i undertøy. Finn heller ut grunnen istedenfor å skyve han fra deg. Du kan ikke bestemme hva som er riktig for han. Anonymkode: 078e0...f58 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Absolutt ikke. Han får velge mellom flaska og deg. Anonymkode: 5f77b...060
Virrevirrevapp Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 Jeg hadde overhodet ikke godtatt dette
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Jeg synes ikke du var du var for streng! Her i hus har vi mer holdningen til typen din men da er det selvsagt noe som er avklart på forhånd.. Anonymkode: aabbc...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 Greit å ta det opp før dere evt får barn. Anonymkode: a798f...26b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 Alkohol er gift. Bør forbys. Anonymkode: 31518...6d9
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 Det er ditt hjem også, og du bør kunne få beskjed om det plutselig ligger noen i stuen Økende alkoholkonsum er også ok å reagere på. Da dette kan være mer enn vanlig festing. Fester han med de samme folkene hver gang? Har han jobb? Anonymkode: fe398...822 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 Jeg ville forresten forlangt at fylliker la seg på gjesterom om de kom full etter leggetid. Unødvendig å vekke deg drita full! Anonymkode: fe398...822 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 Jeg ville heller ikke syntes det var greit, men prøvd å unngå ironi og sarkasme. Fortell heller hvordan det får deg til å føle deg, åpent og ærlig. Anonymkode: a9fd2...630 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå