Gjest kenneth Skrevet 25. november 2005 #1 Skrevet 25. november 2005 For en del av nedlastningene herfra forblir filene temp-filer. Eksempelvis har jeg lastet ned Flåklypa Grand Prix. 4,3 Gb. I den aktuelle katalogen ligger 95 RAR-filer a 49Mb. (Ja, jeg antar den er ferdig med å laste ned ettersom den er borte fra download-lista, men kun finnes på upload-listen. For Nirvana-filenes vedkommende, endte de opp som 4-5 svære VOB-filer, men intet "ordentlig format" ved endt nedlastning. Ellers ser det ut til å gå greit. Noen som vet hvorfor Nirvana og Flåklypa lager kvalm?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 25. november 2005 #2 Skrevet 25. november 2005 (endret) Følger med en README-fil som regel, som du bør lese. Med rar-filene pleier det å være at man pakker ut den siste. VOB-filer er vel DVD-filer, og du må ha en spiller som spiller DVD-filer. Men igjen, det kan variere og du må lese instruksjonene. Endret 25. november 2005 av Rattleshake
Pimbila Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Det holder med å åpne den ene RAR-fila. De vob-filene setter du inn i brenneprogrammet. De er ferdige til å brennes. Det er i hvert fall sånn jeg gjør det.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 det er den FØRSTE rarfila som skal åpnes! forøvrig høres det du driver med ikke lov ut!!! fyyyy skamme seg!!!!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #5 Skrevet 26. november 2005 det er den FØRSTE rarfila som skal åpnes! forøvrig høres det du driver med ikke lov ut!!! fyyyy skamme seg!!!! ← Sett deg inn i ting før du svarer din dust.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. november 2005 #6 Skrevet 26. november 2005 det er den FØRSTE rarfila som skal åpnes! ← Hva hvis jeg legger ut en torrent og velger å gjøre det annerledes?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #7 Skrevet 26. november 2005 Sett deg inn i ting før du svarer din dust. ← sette meg inn i hva? at det er den første rar-filen som skal åpnes VET jeg av erfaring. videre er det allmenn kjent at det er ulovlig å laste ned filmer og musikk fra steder som piratebay. hva er det jeg skal sette meg inn i egentlig? DUST!
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 sette meg inn i hva? at det er den første rar-filen som skal åpnes VET jeg av erfaring. videre er det allmenn kjent at det er ulovlig å laste ned filmer og musikk fra steder som piratebay. hva er det jeg skal sette meg inn i egentlig? DUST! ← Dobbel duste dust! I norge er det ikke ulovlig å laste ned og brenne filmer til eget bruk! DUST
Gjest hurra for meg Skrevet 27. november 2005 #9 Skrevet 27. november 2005 Men det er ulovlig å distribuere kopibeskyttet materiale, slik man jo gjør når man benytter seg av BitTorrent/Azureus. Man laster ned og sprer samtidig.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 27. november 2005 #10 Skrevet 27. november 2005 (endret) Kan dere heller bare lese litt lover, regler om nedlasting i stedet for å krangle om hvem som klarer å skrive "dust" med størst bokstaver? Endret 27. november 2005 av Rattleshake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå