Gå til innhold

Har han lyst på meg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For tre år siden så lå jeg med en fyr. Vi hadde en utrolig sterk spenning mellom oss, mer seksuelt. Vi skled fra hverandre, men tok opp kontakten ett år senere igjen. Da var han på besøk hos meg, men vi lå ikke sammen den gangen. Vi gikk litt turer sammen og slikt, men han tok ikke initiativ til noe mer. Fikk i etterkant vite at han på dette tidspunktet fikk dame. Men før jeg fikk vite det, så var vi på fest sammen og det endte opp med at vi klina og hadde ganske dype samtaler. Jeg var full, han var edru. Men siden jeg fikk vite at han hadde kjæreste dagen etter, så vi avsluttet igjen. Nå for to måneder siden startet jeg på ny arbeidsplass, uviten om at han jobber der. Han har fortsatt dame, men snakker ikke mye om hun slik at jeg hører. 
Han ser mye på rumpa mi, puppene mine og kommer med blikk og virker interessert. Men han har jo dame! 
Jeg føler at vi har veldig mye uoppgjort, og hadde han ikke vært opptatt så hadde jeg lett hatt sex med han igjen. Kjemien vår under sex er noe helt annet enn mye annet jeg har opplevd. Han er dog ikke noen jeg kunne hatt forhold med, kun ligge med.
Men hvorfor gjør han slik, når han ikke er singel? Aner ikke hvordan jeg skal forholde meg.. Har han lyst på meg? 

Anonymkode: cd0f6...3e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke forholde deg til dette i det hele tatt, han har dame.

Anonymkode: 4d40d...904

Skrevet

Hvorfor tenker du at en fyr som kliner med andre damer når han har dame er en trofast fyr, ts? Folk er utro. Om han vil se på deg, ligge med deg eller ha deg som elskerinne på si? Kan være. Kan også være han har tre andre damer han ser på, kliner med og ligger med ved siden av kjæresten. 

Er han god i senga? Ja å, da duger han jo til sex. Men det virker ikke som om han duger til ting som forhold. Noe som jo er helt ålreit, bare du vet hva du får og det er noe du vil ha.

Anonymkode: b8e24...20b

Skrevet

Hvorfor? Fordi noen menn har dårlig moral, vel.

Anonymkode: 765c5...5d2

Skrevet

Du virker fryktelig umoden og fjortis. Antakelig bare innbiller du deg at han «ser» på deg. 

Anonymkode: 1baa8...ea5

Skrevet

Så han er en illojal og utro fyr, men ønsker du et forhold med han eller bare sex? For han virker kanskje åpen for det sistnevnte, men det er jo ikke noe du burde gjøre av respekt for kjæresten hans?

Anonymkode: 33c08...0bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du virker fryktelig umoden og fjortis. Antakelig bare innbiller du deg at han «ser» på deg. 

Anonymkode: 1baa8...ea5

Jeg kan med hånda på hjerte si at jeg ikke er fjortis. Men spenning, det er det. Han har selv sagt at han ser på meg, så innbiller meg ikke det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så han er en illojal og utro fyr, men ønsker du et forhold med han eller bare sex? For han virker kanskje åpen for det sistnevnte, men det er jo ikke noe du burde gjøre av respekt for kjæresten hans?

Anonymkode: 33c08...0bc

Hadde han ikke hatt dame, så hadde det bare vært sex. Aldri noe forhold med han, ikke en jeg vil forholde meg til å den måten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...