Gå til innhold

Ut på byen i Oslo etter passert 30år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Vi er to single venninner som har passert 30år og som skal ut en tur på byen neste helg. Begge er ganske lei av tinderjungelen og synes det hadde vært hyggelig å treffe noen på vår alder irl. Er det noen som har tips til steder å dra ut?

Anonymkode: 2be78...c1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si at det fremdeles er ganske mange steder man kan dra tidlig i 30-årene. Kjenner ikke vestkanten, men vil tro Frogner/Solli plass er bra hvis man er den "typen". Ellers kan jeg konkret anbefale Nedre Løkka Cocktailbar, Crowbar, Kulturhuset, Youngs og Internasjonalen. 

Anonymkode: c8869...0b0

Skrevet

Orlando's Pub 

Anonymkode: 176c2...1c7

Gjest Handyhedmark
Skrevet

Skal jeg treffe noen som har samme musikkstil, og væremåte, trives jeg på Scotsman. 

Skrevet

Enerhaugen på Grønland.

Anonymkode: 8f8a7...02b

Skrevet

Jeg ville droppet Scotsman og Sir Winston i hvert fall. 

Skrevet
Handyhedmark skrev (På 3.9.2022 den 18.11):

Skal jeg treffe noen som har samme musikkstil, og væremåte, trives jeg på Scotsman. 

Dit går jeg for å finne enten en hipster i skinnjakke på 35 som drikker hver helg eller en gubbe på 50+ som blir stupfull og ufyselig og grabber alle damer han går forbi rundt livet og kjøper shots i håp om å få damene like stupfull som han som har sittet der å pilsa siden kl 15

Mao går ikke dit 🤣

Anonymkode: 9afcf...f1d

• Nyttig 1
Skrevet

Hvor hører dere hjemme rent sosioøkonomisk og utseendemessig? Har mye å si for hvor man går. 

On 9/2/2022 at 9:10 PM, AnonymBruker said:

Vil si at det fremdeles er ganske mange steder man kan dra tidlig i 30-årene. Kjenner ikke vestkanten, men vil tro Frogner/Solli plass er bra hvis man er den "typen". Ellers kan jeg konkret anbefale Nedre Løkka Cocktailbar, Crowbar, Kulturhuset, Youngs og Internasjonalen. 

Anonymkode: c8869...0b0

Dette er helt ok plasser med unntak av Crowbar som er en plass med 98% shabby menn som synes det er kult å «smake forskjellig øl» og selv tror de drikker for smaken og ikke for rusen. 

Anonymkode: af706...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvor hører dere hjemme rent sosioøkonomisk og utseendemessig? Har mye å si for hvor man går. 

Dette er helt ok plasser med unntak av Crowbar som er en plass med 98% shabby menn som synes det er kult å «smake forskjellig øl» og selv tror de drikker for smaken og ikke for rusen. 

Anonymkode: af706...07a

Crowbar er jo fantastisk for å smake forskjellig øl, både fordi man liker smaken og for å bli litt brisen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...