Gå til innhold

Løs hud, jeg har gått ned i vekt, vil det bli strammere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått en del ned i vekt. Var overvektig og nå er jeg normalvekting. Huden er blitt løsere, det merkes mest på mage og lår. Huden blir lett rynkete, og lårene er litt slappe. Det er ikke snakk om store hudfolder, slike man ser de som går ekstremt mye ned i vekt har, og som må opereres for å gå bort. Jeg tror ikke det er nok til å opereres, og dersom jeghadde gjort det, så hadde det jo blitt store arr (og svindyrt). Er det noen som har erfaring med løs hud etter vektnedgang? Kan det bli strammere med tiden? Jeg er 38 år, forventer ikke å bli en 19 åring altså.

Anonymkode: 97d66...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har gått en del ned i vekt. Var overvektig og nå er jeg normalvekting. Huden er blitt løsere, det merkes mest på mage og lår. Huden blir lett rynkete, og lårene er litt slappe. Det er ikke snakk om store hudfolder, slike man ser de som går ekstremt mye ned i vekt har, og som må opereres for å gå bort. Jeg tror ikke det er nok til å opereres, og dersom jeghadde gjort det, så hadde det jo blitt store arr (og svindyrt). Er det noen som har erfaring med løs hud etter vektnedgang? Kan det bli strammere med tiden? Jeg er 38 år, forventer ikke å bli en 19 åring altså.

Anonymkode: 97d66...749

Det kommer veldig an på. Alder, gener, hvor mye du har gått med osv. 

Anonymkode: ae22c...806

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...