AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Bare lurer? Anonymkode: 0c7b0...c47
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Svulmer opp, og åpner seg litt, ja. Anonymkode: 4c276...f11 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Svulmer opp, og åpner seg litt, ja. Anonymkode: 4c276...f11 <333 Anonymkode: 0c7b0...c47
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Ja, det er vanlig at de gjør det. Anonymkode: 4ed57...f97 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Ja de gjør det, noen mere enn andre. Ei jeg hadde sex med åpnet seg noe helt sinnsykt. Så mye at jeg kunne knulle henne med en champagneflaske med bunn først. Var sykt opphissende egentlig å se hva den musa var kapabel til å få inni seg😄 Anonymkode: 8f742...842
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Nei, de svulmer opp litt Anonymkode: 22c13...0f4 1
ClausSaus Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare lurer? Anonymkode: 0c7b0...c47 Varierer fra dame til dame. På noen, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja de gjør det, noen mere enn andre. Ei jeg hadde sex med åpnet seg noe helt sinnsykt. Så mye at jeg kunne knulle henne med en champagneflaske med bunn først. Var sykt opphissende egentlig å se hva den musa var kapabel til å få inni seg😄 Anonymkode: 8f742...842 Mine kjønnslepper svulmer opp og åpner seg, men vaginaen gjør ikke det. Jeg får ikke et åpent hull nedentil. Jeg tror ikke nødvendigvis det er noen sammenheng mellom åpne kjønnslepper og åpen vagina. Anonymkode: 4ed57...f97 6
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #9 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja de gjør det, noen mere enn andre. Ei jeg hadde sex med åpnet seg noe helt sinnsykt. Så mye at jeg kunne knulle henne med en champagneflaske med bunn først. Var sykt opphissende egentlig å se hva den musa var kapabel til å få inni seg😄 Anonymkode: 8f742...842 Det har da ikke noe med kjønnsleppene å gjøre. Anonymkode: d7edd...3bc 4
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #10 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Bare lurer? Anonymkode: 0c7b0...c47 Ja, og noen utvikler tenner i kjedeåpningen når de blir opphisset. Ser ut som en hvithai 😂 Anonymkode: a3602...819
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2022 #11 Skrevet 3. september 2022 Det er bare når solen skinner blomsten åpner seg, og himmelske deilige dufter.. og nektar pipler frem som blir forstøvet.. Det er en uimotståelig fristelse, skapt av naturens skjønnhet og vidunder.. For å oppleve dette må du være som solen, varm og god, vise utståling og ha evnen til å få ting til å vokse. Og når blomsten lukker seg trang om kvelden, gir hun et signal at nå kan befruktningen starte. Så jo, kvinner blir trangere av å bli skikkelig opphisset, da lukkes blomsten og er full av nektar😅
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #12 Skrevet 3. september 2022 Dama er blitt mer åpen med årene. Hun er godt vandt med lengde og tykkelse. Før i tiden var det mer normalt til stusselige erfaringer. Nå sier hun seg å være bortskjemt. Jeg lever godt med at hun tenker som hun gjør, og blir bare opphisset og kåt når musa gaper mot meg. Skulle hun være utro får beileren et signal om hva hun forventer 😉. Lykke til hvis han ikke pakker en solid 9' eller mer, med 7- 8' omkrets. Hun må ha det så hun kjenner det i alle vegger og bunn. Det eller ingenting. Preferanser er bra i denne sammenheng👍 Bestått 🧻 test er for amatører. God helg TS, lev med det faktumet åpningen forteller deg. Press deg inn eller lev med en rørepinne. Anonymkode: ec26a...c85 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå