AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 sitter her om dagen og tenker hva jeg har gjort galt i datinglivet mitt. har datet utallige antall menn, har mest endt med noen par ligg så hørte jeg aldri noe mer fra dem. det er en spesiell person jeg tenker på da jeg var 20/21. husker hvor god han var mot meg i flere år, husker alle pengene han brukte for å kjøpe gaver til meg. endte med at jeg aviste han stygt. det er noe jeg angrer svært på. er nå 36 år og sitter her alene, vet ikke hvordan jeg skal gå frem, om jeg noen gang kommer til å finne noen. det er noen bekjente menn som kontakter å spør om jeg vil henge, men alle vet hva de mener med det. angrer også på at jeg ikke lå med han, det kunne jeg gjerne ha gjort ettersom jeg lå med menn for ingenting det sies at det er mange fisk i havet, men det er ganske få som virkelig bryr seg om deg. hadde ønsket jeg ga han en sjanse og at jeg ikke var så slem, har så lyst å finne han, men tror han har gått videre med livet. hva tenker dere, kanskje jeg burde bytte tankegang Anonymkode: a4143...859 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Du bør iallefall se fremover istedenfor bakover. Nytter ikke å tenke på mannen du traff da du var for umoden og ikke klar. Jeg fikk forøvrig en ny sjanse med en mann jeg innimellom hadde tenkt på og lurte litt på hvorfor jeg ikke falt for ham. Jeg falt ikke for ham andre runde heller. Følelser kan ikke tvinges frem. Anonymkode: 3c3d1...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå