Gå til innhold

Sær for jeg ikke vil gi nevøen min på 2 år kyss på hodet/kinnet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater sånt helt ærlig.. jeg er ikke den mest kosete personen og liker ikke å bli tvunget til å gi nevø kyss på kinnet eller hodet fordi faren min synes jeg er fæl om jeg ikke gjør.. greit at dem gjør det men jeg vil jo helst ikke bli tvunget til det..

jeg sier jo hei og hade til han :) men vil jo ikke kysse han osv.. andre som har lik følelser som meg? 
synes bare er urimelig at faren min mener jeg er sær fordi jeg ikke liker å gi «kos» til tantebarna mine..

Anonymkode: 53ab0...115

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klem da ? Greit kompromiss vel

Anonymkode: e6e18...1ef

• Liker 2
Skrevet

Vil du ikke kysse tantungene dine på kinnet eller engang gi dem en god klem? 😳 Det høres veldig spesielt ut i mine øyne. Men man høster jo som man sår; da velger du jo å ikke ha et forhold til tantungene dine. De kommer ikke til å løpe etter deg når de blir tenåringer akkurat. Det er nå du har sjansen.

Anonymkode: f6902...aea

• Liker 8
Skrevet

Skjønner at man kanskje ikke vil kysse på barn. Men en klem, sitte på fange og lese bok el. burde være innafor. 

Anonymkode: 8ec72...f6a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil du ikke kysse tantungene dine på kinnet eller engang gi dem en god klem? 😳 Det høres veldig spesielt ut i mine øyne. Men man høster jo som man sår; da velger du jo å ikke ha et forhold til tantungene dine. De kommer ikke til å løpe etter deg når de blir tenåringer akkurat. Det er nå du har sjansen.

Jeg har en grad autisme som gjør at jeg ikke er så glad i sånn kos.. så tror du skal tenke deg om før du dømmer.. 

• Liker 3
Skrevet

Kysse skjønner jeg du ikke vil, men klemme burde du om barnet vil 👍🏻

Anonymkode: 97057...6ef

• Liker 3
Skrevet

Så, hvis du får barn, skal de aldri få kos, klem eller kyss? Synes du høres kald ut. 

Anonymkode: 13810...b7a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har en grad autisme som gjør at jeg ikke er så glad i sånn kos.. så tror du skal tenke deg om før du dømmer.. 

Det forandrer jo alt…. Folk som svarer her, kan jo ikke gjette det! 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det burde du opplyst om i hovedinnlegget, for da stiller saken seg annerledes.

Anonymkode: 5a1bd...d0d

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er kanskje en ting du bør opplyse om i hi 🙄

Anonymkode: 2fd77...a94

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Vet du, det glemte du å si i hl 😏

Anonymkode: f4473...295

• Liker 2
Skrevet

Uansett, er man ikke en klemmeperson så må barn og lære seg til det. Hva med heller å bli en kul fistbump tante/onkel, eller high five? Den voksnes integritet er og like viktig som barns.

Anonymkode: 5be63...7d5

• Liker 3
Gjest Athena Catalina
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Så, hvis du får barn, skal de aldri få kos, klem eller kyss? Synes du høres kald ut. 

Du tror ikke det er forskjell på egne og andres barn?

Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det blir noe helt annet. Du virker ikke kald, men helt på jordet om du ikke forstår det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Uansett, er man ikke en klemmeperson så må barn og lære seg til det. Hva med heller å bli en kul fistbump tante/onkel, eller high five? Den voksnes integritet er og like viktig som barns.

Har hendt me å gi high five ja :) det er ikke noe jeg har noe i mot bare så lenge ikke klemming og kyssing, er ikke min greie

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er kanskje en ting du bør opplyse om i hi 🙄

Anonymkode: 2fd77...a94

Ja beklager da glemte å skrive in 😛 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Man kan fint få et utrolig godt forhold til nevøer og nieser, selvom man ikke kysser og klemmer på dem, jo!😅🤦🏼‍♀️

Anonymkode: c653a...c0b

• Liker 1
Skrevet

Nei, du er ikke sær!❤️
men du kan jo kanskje finne en annen måte å hilse/tulle med nevøen din på da? Finn på noe som er en greie mellom bare dere to? 

Anonymkode: 841af...0e2

Skrevet

Barn er jo uansett ikke allemannseie som uten hensyn kan kysses og klemmes på. Hvis barna ønsker den nærheten så er jo det greit, men ser stadig situasjoner hvor barn får beskjed om å klemme "onkel per" og "tante mari". Syntes man skal tenke seg om litt, mange barn syntes jo helt tydelig at det er ubehagelig. Både voksne og barns intimsoner skal respekteres. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...