Gå til innhold

Du som har vært utro mot din partner, har du angret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en del av etterpåklokskapen som kommer etterpå?

Anonymkode: 4cdda...cf3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Spenningen tok overhånd, og jeg angrer veldig etterpå..

Anonymkode: 7284e...ef8

• Liker 3
Skrevet

Angret ikke et sekund. Var i et forhold som ikke var bra for meg. Så knulla en kompis av meg, og dro så hjem og avsluttet forholdet.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg angret ikke så mye på selve handlingen, men at  jeg virkelig såret et annet menneske så dypt :( det var det verste for meg. ALDRI mer utro!!   Jeg fikk jo også selv oppleve utroskap i mitt forhold etter det igjen, så har vært på begge sider for å si det sånn. Veldig kjipt og vondt og oppleve. 

Anonymkode: dd8e1...488

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg angret ikke så mye på selve handlingen, men at  jeg virkelig såret et annet menneske så dypt :( det var det verste for meg. ALDRI mer utro!!   Jeg fikk jo også selv oppleve utroskap i mitt forhold etter det igjen, så har vært på begge sider for å si det sånn. Veldig kjipt og vondt og oppleve. 

Anonymkode: dd8e1...488

Hvorfor angrer du ikke på handlingen?

Sorry men dette ble litt karma. Håper du i det minste har lært din lekse. 

Anonymkode: f52a1...eb3

• Liker 4
Skrevet

Nei, egentlig ikke. Det var en uholdbar situasjon å være i. Mye aggresjon fra min eks og jeg holdt på å utvikle angst fordi forholdet ikke ga mening. 

Min eks sier i etterkant at h*n ubevisstngikk inn for å få meg til å enten slå opp eller presse meg til å være utro så det ble en ordentlig grunn til å selv gå. Og at h*n hadde motsatt seg det sterkt om jeg rolig prøvde å gå, det at jeg gikk skulle altså innebære at jeg skapte drama og at bruddet var min "skyld". 

Så jeg angrer ikke noe annet enn at jeg lot meg manipupulere. 

Anonymkode: 27975...14f

• Nyttig 1
Skrevet

Både og. På ene siden, hvis jeg tyr til andre, noe er galt med forholdet. Andre kan ikke gjenskape tryggheten i forholdet. Jeg har vært nær i utroskap. Men aldri gjennomfør det. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er det en del av etterpåklokskapen som kommer etterpå?

Anonymkode: 4cdda...cf3

Ja, jeg burde gått først og så funnet ny partner

Anonymkode: 6ef14...5d5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Både ja og nei. Nei til tidligere forhold, ja til nåværende. Jobber hver dag for å reparere etter et øyeblikk jeg var helt ape og idiot. Kommer aldri til å være utro igjen mot mannen i mitt liv.

Har også opplevd å være utro mot. I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre forhold så brøt jeg sammen. 

Anonymkode: 547b3...776

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke vært utro, men sånn ca. "halvveis"...   Vet ikke om jeg nødvendigvis vil kalle det "etterpå-visdom", men samtididig - så er det jo nettopp det 😅  Jeg tror de fleste som erfarer "selvbilde-knekker" får seg en skikkelig oppvekker, og angrer grovt. :sprettoy:

Edit : Og derfor tror jeg f.eks den "en gang utro, alltid utro"-greia er ekstremt misvisende, og i verste fall faktisk helt feil... 

Endret av AnonymBruker 42
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Både ja og nei. Nei til tidligere forhold, ja til nåværende. Jobber hver dag for å reparere etter et øyeblikk jeg var helt ape og idiot. Kommer aldri til å være utro igjen mot mannen i mitt liv.

Har også opplevd å være utro mot. I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre forhold så brøt jeg sammen. 

Anonymkode: 547b3...776

Herregud. Du har vært utro før og var det igjen?

Du kommer aldri til å slutte. Bare la den stakkars mannen få gå fra deg.

Anonymkode: dafe7...99f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tolker det som at vedkommende mener å ha vært trofast i andre forhold og kun én gang utro i nåværende. Og har opplevd at ekser var utro....

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg tolker det som at vedkommende mener å ha vært trofast i andre forhold og kun én gang utro i nåværende. Og har opplevd at ekser var utro....

Jeg tolker det slik at hun ikke angrer på utroskap i tidligere forhold, men angrer på uytoskapet i dette. 

Skrevet

Angrer voldsomt. Er nå i nytt forhold på 5året, og vil aldri noensinne være utro igjen.

Anonymkode: d80c1...3b0

• Nyttig 1
Skrevet

Angrer ikke. Har gjort seksuallivet bedre på hjemmefronten med litt inspirasjon og impulser utenfra. 

Anonymkode: fd12a...948

• Hjerte 3
Skrevet
Hulderen skrev (3 timer siden):

Jeg tolker det slik at hun ikke angrer på utroskap i tidligere forhold, men angrer på uytoskapet i dette. 

Det gir ikke mening: "I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre tilfeller brøt jeg sammen"

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hulderen skrev (4 timer siden):

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Det gir ikke mening: "I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre tilfeller brøt jeg sammen"

Det var da voldsomt.

Her gjelder det tydeligvis å være kryptisk, så har man damer etter seg som skal tolke i lengre tid…

Innlegget var forøvrig enkelt å forstå. Hun har vært utro i tidligere og nåværende forhold, angrer kun på det siste. Hun har også opplevd at noen var utro mot henne, reagerte ulikt på det.

Anonymkode: 271a1...bdf

Skrevet

Angret ikke et øyeblikk. Derimot angrer jeg på at jeg ikke forlot forholdet mye før.

Anonymkode: 8b7c3...921

• Liker 2
Skrevet

Ja. Man sviker sin partner og man sviker seg selv. Det spiller ingen rolle hvor bedritent og jævlig forholdet var. Man ofrer jo sin egen moralske ryggrad i én handling og som det tar årevis og tilgi en selv for.

Anonymkode: b5821...584

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg skulle gjerne hatt det ugjort. Jeg var full og klina med en på byen. Nesten så det skjedde noe mer, før jeg stoppet det. Da hadde min x vært utro to ganger før dette (i ca 4 måneder til sammen). Utroskap nr to fikk jeg greie på den kvelden, og jeg fikk det for meg på fylla at det var en god ide å ta hevn... Det var det da altså ikke. Dro hjem å gjorde det slutt dagen derpå.  

Jeg skulle ønske i etterkant at jeg heller hadde hatt styrken til å gjøre det slutt første gangen han var utro, og det ville jeg heller gjort den dag i dag. Så lærte i det minste en del om meg selv på veien. 

Anonymkode: e0501...309

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...