AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Er det en del av etterpåklokskapen som kommer etterpå? Anonymkode: 4cdda...cf3
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Jepp. Spenningen tok overhånd, og jeg angrer veldig etterpå.. Anonymkode: 7284e...ef8 3
Blåjojo Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Angret ikke et sekund. Var i et forhold som ikke var bra for meg. Så knulla en kompis av meg, og dro så hjem og avsluttet forholdet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Jeg angret ikke så mye på selve handlingen, men at jeg virkelig såret et annet menneske så dypt det var det verste for meg. ALDRI mer utro!! Jeg fikk jo også selv oppleve utroskap i mitt forhold etter det igjen, så har vært på begge sider for å si det sånn. Veldig kjipt og vondt og oppleve. Anonymkode: dd8e1...488 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg angret ikke så mye på selve handlingen, men at jeg virkelig såret et annet menneske så dypt det var det verste for meg. ALDRI mer utro!! Jeg fikk jo også selv oppleve utroskap i mitt forhold etter det igjen, så har vært på begge sider for å si det sånn. Veldig kjipt og vondt og oppleve. Anonymkode: dd8e1...488 Hvorfor angrer du ikke på handlingen? Sorry men dette ble litt karma. Håper du i det minste har lært din lekse. Anonymkode: f52a1...eb3 4
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Nei, egentlig ikke. Det var en uholdbar situasjon å være i. Mye aggresjon fra min eks og jeg holdt på å utvikle angst fordi forholdet ikke ga mening. Min eks sier i etterkant at h*n ubevisstngikk inn for å få meg til å enten slå opp eller presse meg til å være utro så det ble en ordentlig grunn til å selv gå. Og at h*n hadde motsatt seg det sterkt om jeg rolig prøvde å gå, det at jeg gikk skulle altså innebære at jeg skapte drama og at bruddet var min "skyld". Så jeg angrer ikke noe annet enn at jeg lot meg manipupulere. Anonymkode: 27975...14f 1
Helene Skrevet 2. september 2022 #7 Skrevet 2. september 2022 Både og. På ene siden, hvis jeg tyr til andre, noe er galt med forholdet. Andre kan ikke gjenskape tryggheten i forholdet. Jeg har vært nær i utroskap. Men aldri gjennomfør det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #8 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det en del av etterpåklokskapen som kommer etterpå? Anonymkode: 4cdda...cf3 Ja, jeg burde gått først og så funnet ny partner Anonymkode: 6ef14...5d5 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #9 Skrevet 2. september 2022 Både ja og nei. Nei til tidligere forhold, ja til nåværende. Jobber hver dag for å reparere etter et øyeblikk jeg var helt ape og idiot. Kommer aldri til å være utro igjen mot mannen i mitt liv. Har også opplevd å være utro mot. I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre forhold så brøt jeg sammen. Anonymkode: 547b3...776 1
AnonymBruker 42 Skrevet 2. september 2022 #10 Skrevet 2. september 2022 (endret) Ikke vært utro, men sånn ca. "halvveis"... Vet ikke om jeg nødvendigvis vil kalle det "etterpå-visdom", men samtididig - så er det jo nettopp det 😅 Jeg tror de fleste som erfarer "selvbilde-knekker" får seg en skikkelig oppvekker, og angrer grovt. Edit : Og derfor tror jeg f.eks den "en gang utro, alltid utro"-greia er ekstremt misvisende, og i verste fall faktisk helt feil... Endret 2. september 2022 av AnonymBruker 42 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #11 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Både ja og nei. Nei til tidligere forhold, ja til nåværende. Jobber hver dag for å reparere etter et øyeblikk jeg var helt ape og idiot. Kommer aldri til å være utro igjen mot mannen i mitt liv. Har også opplevd å være utro mot. I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre forhold så brøt jeg sammen. Anonymkode: 547b3...776 Herregud. Du har vært utro før og var det igjen? Du kommer aldri til å slutte. Bare la den stakkars mannen få gå fra deg. Anonymkode: dafe7...99f 2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #12 Skrevet 2. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Herregud. Du har vært utro før og var det igjen? Du kommer aldri til å slutte. Bare la den stakkars mannen få gå fra deg. Anonymkode: dafe7...99f Jeg tolker det som at vedkommende mener å ha vært trofast i andre forhold og kun én gang utro i nåværende. Og har opplevd at ekser var utro.... Anonymkode: 27975...14f 2 1
Hulderen Skrevet 3. september 2022 #13 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg tolker det som at vedkommende mener å ha vært trofast i andre forhold og kun én gang utro i nåværende. Og har opplevd at ekser var utro.... Anonymkode: 27975...14f Jeg tolker det slik at hun ikke angrer på utroskap i tidligere forhold, men angrer på uytoskapet i dette.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #14 Skrevet 3. september 2022 Angrer voldsomt. Er nå i nytt forhold på 5året, og vil aldri noensinne være utro igjen. Anonymkode: d80c1...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #15 Skrevet 3. september 2022 Angrer ikke. Har gjort seksuallivet bedre på hjemmefronten med litt inspirasjon og impulser utenfra. Anonymkode: fd12a...948 3
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #16 Skrevet 3. september 2022 Hulderen skrev (3 timer siden): Jeg tolker det slik at hun ikke angrer på utroskap i tidligere forhold, men angrer på uytoskapet i dette. Det gir ikke mening: "I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre tilfeller brøt jeg sammen" Anonymkode: 27975...14f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #17 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Herregud. Du har vært utro før og var det igjen? Du kommer aldri til å slutte. Bare la den stakkars mannen få gå fra deg. Anonymkode: dafe7...99f AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg tolker det som at vedkommende mener å ha vært trofast i andre forhold og kun én gang utro i nåværende. Og har opplevd at ekser var utro.... Anonymkode: 27975...14f Hulderen skrev (4 timer siden): Jeg tolker det slik at hun ikke angrer på utroskap i tidligere forhold, men angrer på uytoskapet i dette. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det gir ikke mening: "I noen tilfeller brydde jeg meg ikke, i andre tilfeller brøt jeg sammen" Anonymkode: 27975...14f Det var da voldsomt. Her gjelder det tydeligvis å være kryptisk, så har man damer etter seg som skal tolke i lengre tid… Innlegget var forøvrig enkelt å forstå. Hun har vært utro i tidligere og nåværende forhold, angrer kun på det siste. Hun har også opplevd at noen var utro mot henne, reagerte ulikt på det. Anonymkode: 271a1...bdf
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #18 Skrevet 3. september 2022 Angret ikke et øyeblikk. Derimot angrer jeg på at jeg ikke forlot forholdet mye før. Anonymkode: 8b7c3...921 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #19 Skrevet 3. september 2022 Ja. Man sviker sin partner og man sviker seg selv. Det spiller ingen rolle hvor bedritent og jævlig forholdet var. Man ofrer jo sin egen moralske ryggrad i én handling og som det tar årevis og tilgi en selv for. Anonymkode: b5821...584 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #20 Skrevet 3. september 2022 Ja, jeg skulle gjerne hatt det ugjort. Jeg var full og klina med en på byen. Nesten så det skjedde noe mer, før jeg stoppet det. Da hadde min x vært utro to ganger før dette (i ca 4 måneder til sammen). Utroskap nr to fikk jeg greie på den kvelden, og jeg fikk det for meg på fylla at det var en god ide å ta hevn... Det var det da altså ikke. Dro hjem å gjorde det slutt dagen derpå. Jeg skulle ønske i etterkant at jeg heller hadde hatt styrken til å gjøre det slutt første gangen han var utro, og det ville jeg heller gjort den dag i dag. Så lærte i det minste en del om meg selv på veien. Anonymkode: e0501...309 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå