jento87 Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hatt diaré i 3-4 døgn no, i går begynnte kvalme og vondt i høyre side av meg , men Ikkje sånne intense smerte , er litt trykk og av og til svie, spesielt ved hoste og nysing og opp og ned av sofa å strekke seg. Har Ikkje feber.. aventen og se?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Høres ut som du har en magebug (aka gastroenteritt) mer enn blindtarmsbetennelse når du ikke har sterke smerter. Hvis du er bekymret kan du alltids ringe legevakt og forhøre deg. Anonymkode: 22ef1...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Det er ingenting innlegget ditt som skriker blindtarmbetennelse Anonymkode: a0b22...1aa
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 Kjenn om det er vondt å trykke to fingre inn mot blindtarmen og slippe. Uansett er det greit å sjekke med lege! Anonymkode: 01044...469
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Har hatt blindtarmbetennelse, og kan ikke si at jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde ikke diarè og var ikke kvalm, og hadde intense smerter nede i høyresiden i magen. Visstnok ikke såå sterke smerter, men såpass at jeg gikk krokete. Hadde heller ikke feber. Uansett, jeg tenker at du bør ta deg en tur til legevakten for sikkerhetsskyld. Anonymkode: a8743...4c2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #6 Skrevet 2. september 2022 Min blindtarmbetennelse begynte sånn. Et par dager senere ble jeg veldig dårlig 👍🏼 Anonymkode: 0e046...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå