Gå til innhold

Sprenges snart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama mi vil ikke gi meg sex, har stengt musa. Når jeg ser på jenter på bussen, butikken, byen, ja overalt så blir jeg bare mer og mer kåt og fylles opp. Fantaserer om å knulle de. Jeg kommer til å sprenges snart. Den første jenta jeg kommer til å ha sex med vil fylles opp ganske fort og mye. Har ei som er litt keen. 

Anonymkode: a54a8...74c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 736ab...897

• Liker 4
Skrevet

Jaha. Hvorfor har hun gjort det da?

Anonymkode: 95db3...bd6

• Liker 2
Skrevet

Du sprenger ikke. Runk om du er kåt.

dprlig unnskyldning for å være en drittsekk :) Blue Balls er bare bs (hørt fra minst 15 menn)

Anonymkode: 19751...68a

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor har dama stengt musa da? 

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke gidder å gjøre en innsats på hjemmebane før man sutrer over lite sex. Det er alltid en grunn til at det er lite sex. Mest sannsynlig har dama di sagt hva hun savner i forholdet hundre ganger, men du lytter ikke/gidder ikke gjøre en innsats.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Orker du ikke gjøre jobben selv? Har du ikke hender? Ingen annen hobby å holde deg opptatt med? Dette er som overspising; det er psyken som forsterker trangen.
Ta en prat med dama og  si ifra om at du snart sprekker og hopper på andre damer for å få tømt deg. Da skal du se du blir ungkar og spellmann rimelig fort og kan peise på til du blir blå i ansiktet. Problem løst. Kanskje.

Anonymkode: 79614...77d

• Liker 2
Skrevet

Du vurderer altså å bedra dama di med en annen - uten å bruke kondom.

Neste kapittel: "Hun lurte meg til å bli far og ga meg klamydia fordi dama nektet å gi meg sex"

Anonymkode: 1c648...81a

• Liker 2
Skrevet

Spør dama di om hun er klar ikveld. Hvis ikke så kjør på me hu andre 😅

Anonymkode: 9f593...ae1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

B39BCC46-960B-40B3-B748-E3E087D48F64.jpeg

Anonymkode: 4702b...304

• Liker 1
Skrevet

Få deg en ny X. 

Det er helg, kom deg ut.

Anonymkode: 431e2...97b

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

dprlig unnskyldning for å være en drittsekk :) 

Det er ikke å være drittsekk å få pult. Det er noe en gjør fordi en har et behov, ikke noe en gjør for å være en drittsekk mot en 3. part. Virker som om at kvinnelig psykologi av og til har litt vanskelig for å forstå det.

• Liker 4
Skrevet
Vincent84 skrev (5 minutter siden):

Det er ikke å være drittsekk å få pult. Det er noe en gjør fordi en har et behov, ikke noe en gjør for å være en drittsekk mot en 3. part. Virker som om at kvinnelig psykologi av og til har litt vanskelig for å forstå det.

Man MÅÅÅ ikke pule. Runk om det er så behov. Så jo, det er en dårlig unnskyldning. For å være en drittsekk…..

Jeg er da kåt hver dag jeg og (av og til flere ganger) når typen ikke er her, fikser jeg meg selv, går ikke ut og puler første pikken jeg ser 🙄🙄

• Liker 2
Skrevet
Vincent84 skrev (1 time siden):

Jaha. Gjelder det andre veien også? Stakkars kåte dame, typen er bortreist men hun må jo få pult når hun har lyst så det gjør ikke noe om hun ligger med en annen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jaha. Gjelder det andre veien også? Stakkars kåte dame, typen er bortreist men hun må jo få pult når hun har lyst så det gjør ikke noe om hun ligger med en annen.

Ja - det gjelder andre veien også. Hvis en dame ikke får sex over lang tid, så synes jeg det bør være greit med sidesprang. Men bør jo ikke være første utvei... men det virker det jo ikke som det er for trådstarter heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dama mi vil ikke gi meg sex, har stengt musa. Når jeg ser på jenter på bussen, butikken, byen, ja overalt så blir jeg bare mer og mer kåt og fylles opp. Fantaserer om å knulle de. Jeg kommer til å sprenges snart. Den første jenta jeg kommer til å ha sex med vil fylles opp ganske fort og mye. Har ei som er litt keen. 

Anonymkode: a54a8...74c

Da prøver du først å fikse det du har hjemme, om du vil. 

Hvis hun ikke vil/ du ikke får det til, så slår du opp. 

SÅ kan du ligge rundt til tissen din faller av. 

Anonymkode: 64f18...e69

Skrevet

Ut å pul å kos deg ts. Hvis en partner nekter/slutter å ha sex fortjener de ikke bedre😊 Ingen kan nekte folk et sexliv, så får man avvisning flere enn 3 ganger på rad mener jeg det er legitimt å ha sex med andre uansett om du er mann eller kvinne😇

Anonymkode: 2a8eb...dd0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man MÅÅÅ ikke pule. Runk om det er så behov. Så jo, det er en dårlig unnskyldning. For å være en drittsekk…..

Jeg er da kåt hver dag jeg og (av og til flere ganger) når typen ikke er her, fikser jeg meg selv, går ikke ut og puler første pikken jeg ser 🙄🙄

Men kona til TS vil ikke sex. Det er stort dilemma. Skal han bare live i ufrivillig sølibat? Du har hvertfall tilhang på sex når typen din er til stede. 

Anonymkode: 4039d...803

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Men kona til TS vil ikke sex. Det er stort dilemma. Skal han bare live i ufrivillig sølibat? Du har hvertfall tilhang på sex når typen din er til stede. 

Anonymkode: 4039d...803

Det er det ingen som sier. Han burde bli singel før han knuller rundt. 

Anonymkode: 5aa60...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...