Gjest Mariluu Skrevet 2. september 2022 #1 Del Skrevet 2. september 2022 Noen som har sett ? Så forferdelig.. man vet jo at folk blir utsatt for grusomme ting, men utrolig vondt å høre andres opplevelser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 2. september 2022 #2 Del Skrevet 2. september 2022 Ja. Sett det som ligger ute nå. Og tenker over hvem i mine klasser fra barneskolen/ungdomsskolen som har opplevd vold/overgrep i nære relasjoner. Hadde en x som var utsatt for overgrep i nær relasjon samt vold, og flere venninner som har opplevd overgrep i nær relasjon. Disse seriene får meg til å forstå dem på et helt annet nivå. Jeg har empati for de som åpner seg for meg, men har jo ikke ikke særlig innsikt i hva de har gjennomgått. Jeg er jo ingen psykolog, men Petter øker forståelse ovenfor flere grupper i verden som ofte blir oversett av mannen i gata. Føler han er rett mann til jobben, selv om han nødvendigvis ikke har den største kompetansen, så har han rett innstilling i det han gjør. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 3. september 2022 #3 Del Skrevet 3. september 2022 Utrolig sterkt program, føler ubehag i kroppen, syns det er vanskelig å høre på hva de har har opplevd fordi det er så fjernt for meg. Absolutt en god serie. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 8. september 2022 #4 Del Skrevet 8. september 2022 Måten Angelica beskriver sin panikkangst hos legen (dagens episode), er faktisk veldig relaterbar. Har ofte panikkangst og "vet ikke" er et svar mine nærmeste får når de spør om hva jeg trenger. Det hjelper ikke med "stakkars deg" når du sitter fast i det. Man går inn i en boble og ser ikke hva folk rundt deg gjør. Når jeg får panikkangst, så lukker jeg også ørene mine, til motsetning fra henne som hører at folk prater til henne. Jeg likte at psykologen (?) hos tannlegen satte seg ned i øyehøyde, slik man ofte gjør med f.eks redde barn. Når et barn er redd, så kan mennesker som står over deg, være truende og skumle. At hun føler seg liten og redd i tillegg er også veldig typisk meg. Om du leser dette Angelica; jeg er stolt av deg! Å være så ærlig og fin som det du er, er ganske bra gjort når du har et kamera i fjeset (og jeg vet Petter tok vare på deg). Du overvinner frykten din hver eneste dag du står opp ❤️ . Sender deg mange klemmer. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 8. september 2022 #5 Del Skrevet 8. september 2022 Tøfft å disse å stå frem. Vi kan snakke mye om mental helse, hvordan det er når traumer vekkes, når angsten setter inn osv men her viser deltakerne det ting som ikke kan beskrives bare med ord. Så stolt av dere alle sammen. ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå