Piraten Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Jeg tenker å kjøpa ny bil med lav kilometerstand fordi jeg skal kjøra frem og tilbake fra Europa flere ganger denne høsten pga studier der! Meg piraten skal nok ha en BMW sedan eller Mercedes Benz sedan te rundt 80000-100000 kr! Men jeg har ikke akkurat 35 % egenkapital i penger, men har en bil fra før verdt ca 150000 kr som jeg vil beholde som familiebil i fremtiden! Har eg fremdeles lov å ta billån med sikkerhet for 100000 kr ?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Lov til hva? Stille sikkerhet for lånet til bil nr 2 med bil nr 1? Er den andre nedbetalt, har du penger til å betale avdrag er det de ser på. Santander finansierer vel 100%. Sikkert flere andre også. Anonymkode: 8f5d0...b03
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 5 hours ago, Piraten said: Jeg tenker å kjøpa ny bil med lav kilometerstand fordi jeg skal kjøra frem og tilbake fra Europa flere ganger denne høsten pga studier der! Meg piraten skal nok ha en BMW sedan eller Mercedes Benz sedan te rundt 80000-100000 kr! Men jeg har ikke akkurat 35 % egenkapital i penger, men har en bil fra før verdt ca 150000 kr som jeg vil beholde som familiebil i fremtiden! Har eg fremdeles lov å ta billån med sikkerhet for 100000 kr ? Lov? Det er da ikke ulovlig å ha 100% finansiering på bil Anonymkode: 5bfcf...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå