Gå til innhold

Har du sett en ufo eller et romvesen?

Magrat

Har du sett en ufo eller et romvesen? Meningsmåling  

50 stemmer

1. 1. Har du sett en ufo eller et romvesen?

• Ja
      17
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

Vi var flere i familien som så det samme, så ut som lysene fra et stort fly som fløy lavt over gården over. Helt lydløst, og borte på de 5 sekundene det tok å løpe fra stua ut i gårdsrommet. Dette var på begynnelsen av 90-tallet. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleierinnen skrev (20 timer siden):

Vi var flere i familien som så det samme, så ut som lysene fra et stort fly som fløy lavt over gården over. Helt lydløst, og borte på de 5 sekundene det tok å løpe fra stua ut i gårdsrommet. Dette var på begynnelsen av 90-tallet. 

Heggdalen?

Anonymkode: 8012b...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykka på nei på avstemminga.

Men har ikke han der Durek sagt at han kommer fra en annen planet og at han egentlig er en øgle eller no som har skifta form? ... 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke sett et romskip. Jeg har blitt bortført av et. 

Anonymkode: e7f4e...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heggdalen?

Anonymkode: 8012b...a06

Nei, dette var i Rogaland 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett dem rett i øynene.

Jeg vet de eksisterer.

Se og Hør! De strålende Spirituelle vesener eksisterer! Virkeligheten er Sci-Fi identisk og virkelig Magiskt.

Jeg er Æret!

Og Gud er Stor! All pris til den Gode, det finnes INGEN lik den Allmektige, den Vakreste, den Strålende, Lyset seg selv, sannelig, den Ufattelige Og Ubegrenset Store!

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (På 3.9.2022 den 18.41):

De er ikke onde, de vil oss ikke noe vondt. De er bare nysgjerrige på oss. Hadde de hatt onde hensikter ville de ha utslettet oss for lengst!

"De" er ikke av ett slag. De er mange varianter og de vil forskjellige ting i forskjellig grad av snillhet eller slemhet og jeg tror jeg sier neitakk til å møte noen som helst av dem, med mindre de kommer fra Kløvendal og tar meg med på den siste trebåtreisen over det store havet. Da sier jeg ærbødig jatakk og sletter min konto på KG for godt. :rodmer: 

AnonymBruker skrev (På 6.11.2022 den 11.32):

Heggdalen? Anonymkode: 8012b...a06

Hessdalen i trøndaleg, mener du? Der har jeg vært...flott plass, mye fin info da jeg besøkte "den blå boksen" oppi lia, men ingen action der og da. Holder øynene åpne for nyheter derfra...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden):

"De" er ikke av ett slag. De er mange varianter og de vil forskjellige ting i forskjellig grad av snillhet eller slemhet...

Nå blir jeg litt nysgjerrig her. :) Hvordan i alle dager vet du dette?

Anonymkode: b984c...0b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...