Gå til innhold

Har du sett en ufo eller et romvesen?

Magrat

Har du sett en ufo eller et romvesen? Meningsmåling  

50 stemmer

1. 1. Har du sett en ufo eller et romvesen?

• Ja
      17
    • Nei
      33

Anbefalte innlegg

Jeg så en kort dokumentar i går, hvor det ble hevdet at en av ti i UK har sett en ufo eller et romvesen.

Men jeg kjenner ikke til noe slikt selv.

Så jeg ble litt nysgjerrig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var bare denne her. Kom over den på Netflix. Ganske snodig, men begynte bare å lure😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Magrat said:

Jeg så en kort dokumentar i går, hvor det ble hevdet at en av ti i UK har sett en ufo eller et romvesen.

Ufo betyr "uidentifisert flyvende objekt", og behøver på ingen måte å bety en utenomjordisk flyvende maskin med fremdriftsssytem, med romvesener på innsiden.

Så at 1 av 10 sier de har sett et uidentifisert flyvende objekt behøver ikke nødvendigvis å være veldig rart. Men statistisk sett så har trolig de fleste svart med tanke på at en ufo er et romskip med aliens, og da blir det litt mere underlig, men samtidig fascinerende.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eksisterer over 2 trillioner galakser, med milliarder av lysår fra ende til ende. Det eksisterer flere stjerner der ute, enn det gjør sandkorn på jorden, og avstand både i tid og rom fra ende til ende er så enorm at vi ikke klarer helt å forstå det. Å hevde at det er en umulighet for intelligent liv et eller annet sted der ute i tid og rom er nesten på grensen til uintelligent, mener jeg. Men man kan naturligvis tro og mene hva man vil, akkurat som jeg gjør. 🙂 

Endret av Gibralfaro
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg og en venninne gikk langs stranda. Dette var sent. Plutselig så vi en mann og en dame bakfra som så utover havet. De snakket en annet språk. Lignet på fransk. De snakket konstant.

Når vi var nesten bak dem så snudde de seg. Da plutselig snakket de norsk. Men de øynene… Off jeg blir redd når jeg tenker tilbake. Store store svarte øyne.

Vi løp til vi kom til et stort hvitt hus som ligger litt inn i skogen. Et hus som blir brukt som kafé og tilsetninger på sommeren men tomt resten av året. Ved siden av det huset er det et slags tårn. På toppen av tårnet så vi to ailiens. Det kom også et utrolig sterkt lys der de var. De pekte på oss og lagde noen lyder jeg ikke klarer huske mye av. Vi løp. 
Dette er nesten ti år siden. Jeg vil aldri oppleve det igjen. 

Anonymkode: 65b66...67c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo selvsagt ingen som har sett det i virkeligheten. Dum tråd, Ts😄

Anonymkode: 3f253...d45

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UFO er ikke nødvendigvis små grønne menn i en tallerken. Er bare at man har sett noe som flyr som man ikke vet hva er rett og slett.

Har selvsagt ikke sett romvesener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så noe som ikke kan forklares. Dette var på slutten av 80 tallet, og en natt ble jeg vekket av en i familien om å komme straks. Det var natt og over trærne så vi en stor gjenstand som gikk rundt, med mange forskjellige lys. Så på den kanskje 2 min og plutselig var den borte. Ikke vet jeg men det var ekkelt.

Anonymkode: 18083...ec7

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ost skrev (18 timer siden):

UFO er ikke nødvendigvis små grønne menn i en tallerken. Er bare at man har sett noe som flyr som man ikke vet hva er rett og slett.

Har selvsagt ikke sett romvesener.

Det er riktig, men nå er det slik at begrepet 'UFO' har gått fra å være et uidentifisert flygende objekt til å bli synonymt med en farkost fra en annen intelligens. 'UFO' betyr ikke det det har gjort lenger. Kanskje vi skal begynne å bruke 'UAP' som det amerikanske forsvaret har begynt å bruke.

Anonymkode: b984c...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja. Jeg og en venninne gikk langs stranda. Dette var sent. Plutselig så vi en mann og en dame bakfra som så utover havet. De snakket en annet språk. Lignet på fransk. De snakket konstant.

Når vi var nesten bak dem så snudde de seg. Da plutselig snakket de norsk. Men de øynene… Off jeg blir redd når jeg tenker tilbake. Store store svarte øyne.

Vi løp til vi kom til et stort hvitt hus som ligger litt inn i skogen. Et hus som blir brukt som kafé og tilsetninger på sommeren men tomt resten av året. Ved siden av det huset er det et slags tårn. På toppen av tårnet så vi to ailiens. Det kom også et utrolig sterkt lys der de var. De pekte på oss og lagde noen lyder jeg ikke klarer huske mye av. Vi løp. 

Så spennende, og heldige dere er som har hatt en slik opplevelse :) 

De er ikke onde, de vil oss ikke noe vondt. De er bare nysgjerrige på oss. Hadde de hatt onde hensikter ville de ha utslettet oss for lengst!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magrat skrev (På 2.9.2022 den 15.04):

Men jeg kjenner ikke til noe slikt selv.

Så jeg ble litt nysgjerrig..

Du har litt for få alternativer. 'Vet ikke' burde være med. Og det er vel strengt tatt det eneste alternativet.

Anonymkode: b984c...0b7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gibralfaro skrev (På 2.9.2022 den 15.30):

Ufo betyr "uidentifisert flyvende objekt", og behøver på ingen måte å bety en utenomjordisk flyvende maskin med fremdriftsssytem, med romvesener på innsiden.

Så at 1 av 10 sier de har sett et uidentifisert flyvende objekt behøver ikke nødvendigvis å være veldig rart. Men statistisk sett så har trolig de fleste svart med tanke på at en ufo er et romskip med aliens, og da blir det litt mere underlig, men samtidig fascinerende.

Her er jeg helt enig. Jeg kan ikke si 100% at jeg har sett utenom jordiske ting. Men det jeg så har jeg aldri sett før og jeg kommer aldri til å glemme det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raffalayla
AnonymBruker skrev (På 2.9.2022 den 23.22):

Hadde dere tatt syre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg så det i blandt når jeg var ung og ute å stå opp stjernene på natta mens jeg røyka hasj men det var nok bare satellitter skjønte jeg som voksen haha 

Anonymkode: 5b210...f89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...