AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hei. Jeg har en del (les mye) hår på legger, lår og rompa. Hva er synspunktene på å fjerne hårene? Anonymkode: d8d6c...bbb
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Nei. Mannfolk skal ha hår. Anonymkode: 90c11...2fc 1
flusa Skrevet 3. september 2022 #3 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei. Jeg har en del (les mye) hår på legger, lår og rompa. Hva er synspunktene på å fjerne hårene? Anonymkode: d8d6c...bbb Det gjør du som du vil 🤗 De fleste bryr seg ikke om hår.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #4 Skrevet 3. september 2022 Hår er fint det. Hilsen dame som ikke forstår at noen fjerner hår frivillig. Anonymkode: 005c5...12b 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #5 Skrevet 3. september 2022 Menn er fine med hår. Det ser merkelig ut med en hårløs mann! Det er «lov» å fjerne hår på ryggen. Anonymkode: adb0e...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #6 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er «lov» å fjerne hår på ryggen. Kutt ut! Menn trenger ikke fjerne hår. De kan barebere ansiktet om de vil. Menn SKAL ha hår på kroppen! Det er fint. Anonymkode: e0bd8...72f
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #7 Skrevet 3. september 2022 Jeg liker ikke menn med mye hår, er ikke keen på pelskledde menn, sånn som han kappgangeren Nymark, det blir alt for mye og er lite tiltrekkende. Så jeg har preferanser for mindre hår spesielt viss de er svarte og tette, da er det bedre å fjerne. Anonymkode: 1e710...39a 1
AnonymBruker Skrevet 3. september 2022 #8 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Menn er fine med hår. Det ser merkelig ut med en hårløs mann! Det er «lov» å fjerne hår på ryggen. Anonymkode: adb0e...7dd Meg over her. Må bare legge til at jeg HATER skjegg. Glattbarbert er best 🥰 Men det er kun en personlig preferanse. Anonymkode: adb0e...7dd
AnonymBruker Skrevet 5. september 2022 #9 Skrevet 5. september 2022 Jeg liker ikke menn med mye hår. I det minste fjern det ved rumpa og trim deg foran. Har du veldig mye hår på bryst og mage vil jeg anbefale Laser eller voksing men litt hår på brystet er greit så lenge man fortsatt kan se huden hehe. Noen har helt vilt med skog og det syns jeg er turnoff. Samme med rygghår. Hår på legger er greit men hvis du har tett skog der også så kan du trimme det litt tynnere med saks. Da har du fortsatt normal mengde hår men uten at det blir for mye. Anonymkode: ad782...697 2
OxBall Skrevet 5. september 2022 #10 Skrevet 5. september 2022 Jeg fjerner kroppshår en gang i blant. Det vokser jo ut igjen, så jeg ser det som helt ufarlig med tanke på at noen synes det ser rart ut, eller mener at det er lite mannlig. jeg synes du skal gjøre som du vil, og hvis du har et snev av lyst så gjør det. Bruker du høvel, så gror det ut ganske fort og du får stubber som stikker. Fjerner du med voks, så har du glatte bein i 3-4 uker, og det stikker og klør ikke like mye. Det enkleste er å gå på en salong å få noen til å utføre jobben, hvis du ikke har en god venn/venninne som kan gjøre det hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå