Gå til innhold

Orgasme menn og lyder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er mann som har møtt ei som virkelig kan tilfredsstille meg.

men hun klager på at jeg ikke lager lyder eller grimaser, selv lager hun godt med lyd når hun kommer. Er dette vanlig for menn ?

Anonymkode: 65dba...d28

Skrevet

Det er begge deler. Det er alt fra menn uten den minste lyd, til menn som stønner, skriker og skikkelige orgasmekramper, med ristinger og rykninger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg føler ofte menn som ikke lager lyder har litt problemer med å slippe seg løs. Fortsetter relasjonen kommer de ofte lyder etter hvert. Lyd er best ❤️

Anonymkode: ba114...c33

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet

Sex uten respons er ganske kjedelig, og ja det er vanlig at menn lager lyder. Har bare vært borti en mann som ikke gjorde det, og selv om han sa seg fornøyd følte jeg det ikke, og det føltes lite tilfredsstillende å ha sex, på grunn at det var tyst, uansett.

Anonymkode: 3e206...b2e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg er mann som har møtt ei som virkelig kan tilfredsstille meg.

men hun klager på at jeg ikke lager lyder eller grimaser, selv lager hun godt med lyd når hun kommer. Er dette vanlig for menn ?

Hun har ikke dårlig hørsel? 

Kan det være en ide å kjøpe deg en munnharpe, ha den i munnen når dere har sex så hører hun anstrengelsene dine bedre. 

Anonymkode: 61f6b...5c6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lyd hører med til sex. Både koselyder under veis og orgasmelyder når jeg kommer. Tror at alle damer liker koselyder, lyder av velvære mens vi koser, stryker, kysser og fingrer. Når orgasmen min bygger seg opp så må jeg bare stønne og lage mye lyd. Jeg klarer ikke være lydløs når det går for meg. Kroppen rister, alle muskler er spent og jeg «knegger av kåthet og velvære».

• Liker 5
Skrevet

menn som ikke tør lage lyd er bare turn off, gjeees hva er greia liksom ?

• Liker 4
Skrevet

Jeg lager lite eller ingen lyd. Snakker av natur høyt, men finner det unaturlig å lage lyd i andre sammenhenger.

Anonymkode: 3bab9...3f5

• Nyttig 1
Skrevet

De fleste menn jeg har opplevd lager lyder. Helt klart å foretrekke. Ellers har jeg ingen indikator på om han liker det. Ikke bare dyriske lyder setter jeg pris på, men også et opphissende sexspråk

Anonymkode: 036c7...f4e

• Liker 3
Skrevet
Bos43 skrev (21 minutter siden):

Lyd hører med til sex. Både koselyder under veis og orgasmelyder når jeg kommer. Tror at alle damer liker koselyder, lyder av velvære mens vi koser, stryker, kysser og fingrer. Når orgasmen min bygger seg opp så må jeg bare stønne og lage mye lyd. Jeg klarer ikke være lydløs når det går for meg. Kroppen rister, alle muskler er spent og jeg «knegger av kåthet og velvære».

Høres ut til at du har det veldig deilig og nyter det og tør vise det. Har det sånn selv, mye stønning og høye lyder og kroppen rister og skjelver og alle musklene spenner seg når orgasmen kommer. Umulig å være stille.

Skrevet

Får vel lage litt lyder da, men det er mulig de kommer når villdyret virkelig blir vekket - litt uerfaren da

Skrevet

Du er den mannlige versjonen av en sjøstjerne. Fikser ikke sånne menn personlig.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det er skikkelig turn-on om menn lager lyd. Jeg liker også litt dirty-talk når vi har sex. Tenner meg litt ekstra. Og mannen blir ekstra fornøyd da.

• Liker 1
Skrevet
Jentegutt skrev (4 timer siden):

selvsagt bør det være symmetri lyder.

Anonymkode: b2561...947

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

selvsagt bør det være symmetri lyder.

Symmetri lyder? Hva betyr det?

Skrevet
Coachshinny skrev (Akkurat nå):

Symmetri lyder? Hva betyr det?

begjærer sexakten og tenker ikke over lyder, men at lydene selv kommer naturlig fra begge...

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

begjærer sexakten og tenker ikke over lyder, men at lydene selv kommer naturlig fra begge...

Okay, skjønner.😅

Skrevet
Jentegutt skrev (7 timer siden):

Det handler nok ikke om at man ikke tør, åpenbart... Om man er av dem som ikke klarer å lese sin egen partner bedre enn i form av ting som kommer i "audio-varianten" - så skjønner jeg jo kanskje at det kan være litt kjedelig med folk som ikke lager så mye lyd, men samtidig så burde man jo innse at man er rimelig korttenkt og ignorant...  Vil du ha en partner så slipper seg skikkelig løs i sengen, eller en som føler at de må gjøre ditten&datten kun fordi partner er litt usikker?

Føles det naturlig for deg å lage lyder/fjÆs, TS? Er det noe som holder deg tilbake? Om itte - så er det kjæresten din som trenger å jobbe med seg selv, og ikke du... 

Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (1 time siden):

Det handler nok ikke om at man ikke tør, åpenbart... Om man er av dem som ikke klarer å lese sin egen partner bedre enn i form av ting som kommer i "audio-varianten" - så skjønner jeg jo kanskje at det kan være litt kjedelig med folk som ikke lager så mye lyd, men samtidig så burde man jo innse at man er rimelig korttenkt og ignorant...  Vil du ha en partner så slipper seg skikkelig løs i sengen, eller en som føler at de må gjøre ditten&datten kun fordi partner er litt usikker?

Føles det naturlig for deg å lage lyder/fjÆs, TS? Er det noe som holder deg tilbake? Om itte - så er det kjæresten din som trenger å jobbe med seg selv, og ikke du... 

Hvor mye jobber menn med seg selv om de har en kvinne som ikke gir respons, og man ikke vet om det man gjør er godt eller ikke? 

De fleste synes nok det er kjipt og kjedelig, og menn her inne klager jevnlig på kvinner som ikke gir særlig respons. 

De fleste lager lyder ved sex. Ikke nødvendigvis høylydt, men iallefall tilstrekkelig til at man vet om ting nytes. Annet er rett og slett kjedelig, og lite givende. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor mye jobber menn med seg selv om de har en kvinne som ikke gir respons, og man ikke vet om det man gjør er godt eller ikke? 

De fleste synes nok det er kjipt og kjedelig, og menn her inne klager jevnlig på kvinner som ikke gir særlig respons. 

De fleste lager lyder ved sex. Ikke nødvendigvis høylydt, men iallefall tilstrekkelig til at man vet om ting nytes. Annet er rett og slett kjedelig, og lite givende. 

Vet da faen hvor mye "menn jobber med seg selv"...  Og jeg bryr meg definitivt ikke mye over hva folk klager på "her inne"...  :bond: 

Om du krever/forventer at partneren din skal gjøre noe som ikke faller dem naturlig, og hindrer dem i å være seg selv når man har sex - så trenger du å jobbe med deg selv... Det burde jo være åpenbart for enhver...

Om du synes det er "kjipt/kjedelig&lite givende" - så finner du deg heller en annen partner som du passer med, eller som er villige til å føye seg etter dine egoistiske behov... :sprettoy:

Endret av AnonymBruker 42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...