jenta98 Skrevet 2. september 2022 #1 Skrevet 2. september 2022 Hei. Jeg har hatt litt blødninger ift trening i det siste. Pluss litt mensen liknende smerter. Skal ikke ha mensen, går på ppiller.. Noen som har opplevd dette, og hva var utfallet?
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #2 Skrevet 2. september 2022 Gå til legen og be om celleprøve. Hvis du er født i 98 er du vel 24 år, men du kan ta celleprøve likevel. Hvis du ikke har sjekket deg for kjønnssykdommer etter forrige seksualpartner bør du også gjøre det, for det kan skyldes f.eks klamydiainfeksjon. Anonymkode: 5341a...dce
Apekatten Skrevet 2. september 2022 #3 Skrevet 2. september 2022 Bruker du prevensjon? Jeg hadde mye småblødninger, spesielt ved fysisk aktivitet og samleie, når jeg brukte en type prevensjon. Småblødninger ga seg da jeg sluttet på prevensjon. Snakk med lege og få tatt en celleprøve i tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #4 Skrevet 2. september 2022 jenta98 skrev (6 timer siden): Hei. Jeg har hatt litt blødninger ift trening i det siste. Pluss litt mensen liknende smerter. Skal ikke ha mensen, går på ppiller.. Noen som har opplevd dette, og hva var utfallet? Feil prevensjon? Prøv andre p-piller? Anonymkode: 33d50...d97
AnonymBruker Skrevet 2. september 2022 #5 Skrevet 2. september 2022 Kan være polypper på livmorhalsen. De kan de fjerne på legekontoret. Stort sett ikke farlig, men bør fjernes og sjekkes. Blør du og så litt etter samleie? Anonymkode: 88e47...15b
jenta98 Skrevet 3. september 2022 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Kan være polypper på livmorhalsen. De kan de fjerne på legekontoret. Stort sett ikke farlig, men bør fjernes og sjekkes. Blør du og så litt etter samleie? Anonymkode: 88e47...15b Ja dagen etter samleie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå